پیام‌های دریافتی در شانزدهم خرداد؛

از درخواست پیگیری حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش تا کوه‌خواری در کوه طاق بستان کرمانشاه

پیام‌های رسیده در تاریخ شانزدهم خرداد در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ شانزدهم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


 


گزارش سهام عدالت

سلام هم سایت هم برنامه (اپلیکشن) خیلی ضعیف است لطفاً رسیدگی کنید اصلاً گزارش دارایی سهام عدالت را نشان نمی‌دهد به شماره تلفن ۱۵۶۹ سهام عدالت تماس می‌گیریم جواب نمی‌دهند ممنون


عملکرد شهرداری در خصوص ساخت وساز

واقعا زجرآور است با وجود زلزله‌های پیاپی در تهران شهرداری به‌جای اینکه به فکر جان مردم باشد و از تعداد طبقات کم کند تازه شاهد ساخت ساختمان‌های هفت هشت طبقه در کوچه‌های باریک ده متری هستیم درواقع برای طبقات بالا بیست درصد مجوز دارند که رشوه می‌دهند وکامل می‌سازند واقعا دردآور اینجانب قریب به یک‌ساله که با سامانه ۱۳۷تماس می‌گیرم و دست به سرم می‌کنند تو را به خدا شما رسیدگی کنین لااقل


 

پیگیری حقوق نیروهایِ خدماتی آمورش و پرورش

با سلام خدمت شما و ضمن عرض سلام و خسته نباشید می خواستم یه خواهش از شما بکنم از جناب آقایه وزیر بخوایید آیا با وجود اینکه تمام زحمات و کارها بر دوش نیروهای خدماتی هست آیا شما که رتبه بندی را شامل حال معلمان کردی ما جز این ارگان نیستیم آخه با ماهی 2500 چیکار کنیم الان فاصله حقوقی نیرو خدماتی و دبیر  7میلیون شده است.



شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ایوانکی
 
با سلام خدمت دانشجویان محترم دانشگاه ایوانکی انشالله که حالتون خوب باشه و روزگار خوش تری رو در پیش داشته باشید. همانطور که مطلع هستید دانشگاه برای فصل امتحانات و صدور کارت ورود به جلسه می خواهد تا تمامی هزینه ترم رو وصول کند که این برخلاف قانون و اخلاق است. طبق قانون ما زمانی تمامی هزینه را باید پرداخت کنیم که کلاس ها را تماما حضوری تشکیل داده باشند نه بصورت غیرحضوری و مجازی و خیلی از کلاسها و دروس عملی طبق برنامه پیش نرفته اند و تنها دو سه جلسه تشکیل شده اند آن هم با همان کیفیت نامطلوب که حتی به نظرم آوردن اسم کیفیت هم خودش ظلمیه در حق این کلام اما به هر حال با وجود همه این نامطلوبی ها و کم و کاست ها و قطع و وصل شدن سایت و کیفیت پایین صدا و تصویر و دروس ارائه شده و هزینه اضافی برای اینترنت مسئولان دانشگاه باز هم می خواهند تمام و کمال هزینه را از دانشجو جماعت بگیرند و برایشان هم مهم نبوده و نیست صدا و سخن دانشجوی زحمتکش. دوستان گرامی مگر شعار نمیدادند که باهم کرونا را شکست میدهیم و از بحران خارج می شویم و اتحاد و همبستگی راحفظ می کنیم و سلامت و راحتی دانشجویان و خانواده هاشون برای ما اولویت است پس چه شد ؟ پای پول که آمد وسط همه این شعارها از یاد رفت؟ بخاطر این بحران و شرایط بوجود آمده بسیاری از ما ماه هاست که سرکار نرفتیم و خانواده هامان در فشار و سختی به سر می برند و در توان خیل عظیمی از جماعت دانشجویان نیست پرداخت هزینه گزاف و زور و ناحق این چنینی (هزینه کلاس آنلاین و مجازی آنهم با این کیفیت از هزینه کلاس های حضوری بیشتر شده و یادگیری بدتر و پایین تر از روال سابقش این اگر ظلم و ناحقی نیست پس چه است؟ و این وظیفه هر انسان جدای از رنگ پوست و دین و ایمان و اعتقاد است که بخاطر انسانیت جلوی ظلم و جور و ناحقی بایستد و سرخم نکند در برابر خواست ناروا و نابجا)



مدیران خودرو

سلام و خسته نباشید لطفا اگر می شود درباره شرکت مدیران خودرو تحقیق کنید ببینید این شرکت واقعا قصد دارد ماشین به مردم تحویل بده یا اینکه فقط دارند از مردم پول میگیرند و بعدش هم یه اختلاص و فرار دیگه در راهه.



قست وام بانکی

سلام خسته نباشید مگر دولت نگفته بود بانک ها در ماه های شدید کرونا برج ۱و۲ قست وام بانکی رو اگر مردم نداشتن ازشون نگیرن من اوضاعم خوب نبود نریختم ولی قست ها رو که داد هیچی جریمه هم شدم.



کرونا

سلام من ساکن چهار محال و بختیاریم. شهر اردل. از شروع کرونا مردم استان خیلی خوب مراعات کردن ولی الان در کل استان حضور خوزستانی ها و اصفهانی ها بسیار زیاد شده به فرمانداری و استانداری گفتیم. تو اخبار میان و می گویند که همچین چیزی نیست در حالیکه ماشین های پلاک اصفهان و خوزستان در شهر و پارکها پره. هوا که گرم میشه حضور مردم این دو استان زیاد می شود. ما امکانات کمی داریم و مردم تنگدست و آبرومند و با فرهنگ لطفا و خواهشا پیگیری کنید.ممنون



افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

باسلام اگه امکانش هست از مسئولین محترم علت این همه تاخیر در افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو سوال کنید آن موقع که پولشان کم می کردین برای وقت بازنشستگی قرار نبود برای پرداختش این همه بازنشسته ها رو عذاب بدهند مگه ما آدم نیستیم؟چرا تو این مملکت اینقد دو چشمی هست چرا اینقد در حق بازنشستگان تامین اجتماعی اجحاف می شود. لطفا از مسئولین بی درد سوال کنید.ممنون



کوه خواری در کوه طاق بستان کرمانشاه

با سلام و احترام در دامنه ی کوه طاق بستان درست مقابل ساختمان شهرداری منطقه 7 تخریب کوه صورت می گیرد. 



بیمه بیکاری کرونا

سلام خواهشا می شود مبلغ بیمه بیکاری کرونا را بررسی کنید اخه بعداز 4 ماه میگن 825000 اخه انصافه.



بکارگیری استخدامی های تعزیرات در سال۹۷


ما قبولی های سازمان تعزیرات حکومتی در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی(اسفند۹۷) که حدود ۲۵۰ نفر هستیم تمام مراحل استخدامی را با موفقیت طی نموده ایم. علی رغم پیگیری های زیاد چندین ماه است که بلاتکلیفیم و هنوز توسط سازمان تعزیرات بکارگیری و مشغول به کار نشده ایم. اکثرا متاهل و نیازمند شغل هستیم. لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید (پیگیری فوری) با تشکر.


 

فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو

سلام خسته نباشید یک شایعه اخیرا پخش شده مبنی بر اینکه خودرو هایی که اخیرا مردم واسه قرعه کشی ثبت نام کردن همشون یورو 4 هستن و حق پلاک گذاری ندارن خداوکیلی این موضوع رو بررسی کنید. ببینید چقد صحت داره ما مردم مسخره دست این سیستم نیستیم به خدا .. حتما یه مدت دیگه می گویند که ماشین ها را تحویل نمیدیم تا دوباره مبلغی را شما بریزین به حساب تا ما تبدیلشون کنیم به یورو 5 ... ممنوم میشم اگه پیگیری کنید.



برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار