استفاده از دریچه هنر برای بیان دغدغه‌های شهر اهواز

دبیر کارگاه طراحی پوستر محیط زیست خوزستان گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توان از آن برای بیان موثر مسایل و دغدغه‌ها استفاده کرد، دریچه هنر و تصویرگری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد امین جوانمرد دبیر کارگاه طراحی پوستر محیط زیست خوزستان با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توان از آن برای بیان موثر مسایل و دغدغه‌ها استفاده کرد، دریچه هنر و تصویرگری است گفت: طراحان استان به مناسبت روز جهانی محیط زیست در قالب پوستر مسایل زیست محیطی خوزستان را تصویرگری می‌کنند.

او افزود: این مجموعه هنری بیش از ۲ سال است که در حال فعالیت است. در این مدت چندین دوره آموزشی و کارگاه تولیدی با هدف تربیت هنرمند انقلابی و تولید آثار فاخر با حضور اساتید برجسته کشوری در اهواز تشکیل شده است.

جوانمرد بیان داشت: جهت گیری اصلی این آثار هنری دغدغه‌های مردم است. هنرمندان جوان انقلابی در این مجموعه از زاویه و دریچه ارزش‌های انقلاب، مشکلات مردم خوزستان را به زبان هنر بیان می‌کنند و دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ارزشمندی با موضوع سیل خوزستان، حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، اشتغال جوانان در این مجموعه برگزار شده است.

دبیر کارگاه طراحی پوستر محیط زیست خوزستان تصریح کرد: برآیند این کارگاه‌ها آثار و پوستر‌های فاخری بودند که توانستند توجه بسیاری از هنرمندان و مردم را جلب کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.