مدیر کانون سلاله پاکان در جهرم گفت: مراسم سالگرد ارتحال آیت الله آیت اللهی در این شهرستان برگزار نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد صادق بهمن زادگان مدیرکانون سلاله پاکان در جهرم بیان کرد: امسال به سبب شیوع بیماری کرونا  مراسم  بیستمین سالگرد ارتحال آیت الله سیدحسین آیت اللهی در این شهرستان برگزار نمی شود.

او، تصریح کرد: مراسم سالروز ارتحال آیت الله سیدحسین آیت اللهی، امام جمعه فقید شهرستان جهرم هر سال همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در این شهرستان برگزار می شد که امسال این برنامه در دستور کار نیست.

بهمن زادگان ادامه داد:  این برنامه که هر سال با استقبال پرشور مردم و دوستداران روحانیت به ویژه خاندان آیت اللهی همراه بود امسال به سبب شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت اصول و توصیه های بهداشتی و نبود برگزاری محافل و تجمعات برگزار نمی شود.

مدیرکانون سلاله پاکان در جهرم با اشاره به اینکه امسال بیستمین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید جهرم را با قرائت فاتحه و صلوات به روح پر فتوح آن یار سفر کرده به سوگ می نشینیم، افزود: قرائت سوره قدر از جمله تاکیدات این سلاله پاک رسول الله (ص) بوده که از مردم می خواهیم برای شادی روح این مجاهد نستوه و معلم اخلاق از آن غفلت نکنند.

او، با اشاره به پیام حجت الاسلام سیدعلی آیت اللهی، فرزند امام جمعه فقید جهرم مبنی بر برگزار نکردن مراسم  سالگرد ارتحال آیت الله سیدحسین آیت اللهی، اضافه کرد: در این پیام علت برگزار نشدن این آیین، شیوع بیماری کرونا و پاسداشت زحمات کادر درمانی و حفظ سلامت شهروندان عنوان شده است.

بهمن زادگان اظهار کرد:حجت الاسلام آیت اللهی در بخش دیگری از این پیام از برادران و خواهران ایمانی خواسته در این ایام با تضرع و التجاء به ساحت امام جعفر صادق (ع)، رفع بلا و مصیبت از کشوری که مذهب رسمی آن جعفری است را طلب کنند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار