افزایش تولید مسکن در گلبهار همگام با اُفق جمعیتی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: افزایش تولید و عرضه مسکن در این شهر همگام با توسعه و اُفق جمعیتی در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران  گلبهار با اشاره به اینکه براساس طرح جامع گلبهار مصوب سال ۱۳۷۲ شورای عالی معماری و شهرسازی افق جمعیتی این شهر ۲۰۰ هزار نفر پیش بینی شده و این تعداد تا ۴۰۰ هزار نفر قابل افزایش خواهد بود،گفت: از تعداد ۳۹ هزار و ۸۳۳ واحد مسکن مهر تاکنون ۳۱ هزار و ۳۶۰ واحد افتتاح شده است که با سکونت متقاضایان در واحد‌های افتتاح شده جمعیت ساکن در شهر در حال رشد می‌باشد.

او افزود: در حال حاضر ۱۰۱۰ واحد دیگر مسکن مهرگلبهار تکمیل و آماده بهره برداری است که با افتتاح این واحد‌ها ۷ هزار و ۴۶۳ واحد دیگر باقی خواهد ماند که اغلب این واحد‌ها مربوطه تعاونی‌ها هستند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران  گلبهار با اشاره به اینکه اکثر مراجعات و تماس‌های مردمی در خصوص واحد‌های مسکن مهر با این شرکت مربوط به متقاضیان تعاونی‌های مسکن مهر می‌باشد،ادامه داد: این شرکت در جهت احقاق حقوق مردم و همچنین به منظور تعیین تکلیف صاحبان این واحد‌ها پیگیری‌های متعددی را با اداره کل تعاون استان داشته است.
 
گریوانی بیان کرد:  از نیمه دوم پارسال مقرر شد نماینده این اداره در محل دفتر مسکن مهر این شرکت حضور داشته و به مشکلات رسیدگی کند.

او تصریح کرد: نسبت به ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط در دو مرحله در سامانه مربوطه اقدام و پس از تایید اولیه نسبت به اطلاع رسانی به متضاضیان واجد شرایط جهت تشکیل پرونده فیزیکی اقدام شده است که پس از معرفی به بانک و افتتاح حساب نسبت به معرفی آن‌ها به سازندگان اقدام خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.