خودروی Ford Mustang Mach 1 با ۵۲۵ اسب‌بخار به دست خریداران خواهد رسید

منابع خبری در شرکت فورد مدعی هستند اتومبیل Ford Mustang Mach 1 قرار است از ارتقای ساختاری در موتور برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر اطلاعات منتشر شده از منابعی در شرکت فورد صحت داشته باشد، به نظر می‌آید تمامی افرادی که تاکنون به خودروی فورد موستانگ مچ ۱ پرداخته‌اند جزئیات ناقصی را در اختیار مخاطبین قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های جدید، اتومبیل مذکور قرار است از امکانات بهتری نسبت به آن‌چه انتظار می‌رفت برخوردار شود. خودروی Ford Mustang Mach 1 حالا قرار است در خط تولید موستانگ بیولیت قرار گیرد و این امر باعث می‌شود از اتومبیل‌های این خط تولید با ۴۸۰ اسب‌بخار نیز پیشی بگیرد.

اطلاعات تکمیلی از افزایش قدرت اتومبیل Ford Mustang Mach 1

منابع خبری موجود در شرکت فورد مدعی شدند که مهندسان این مجموعه سعی دارند قدرت اتومبیل مورد نظر خود را به ۵۲۵ اسب‌بخار به همراه گشتاوری مطابق با ۴۵۰ پوند بر فیت برسانند. این اتومبیل قرار شده تا قدرت خود را از یک موتور ۵.۰ لیتری Coyote V8 دریافت کند. از آن‌جایی که خودروی GT350 با موتور Voodoo V8 پنج لیتری می‌تواند ۵۲۶ اسب‌بخار را در اختیار خریدارانش قرار دهد، برخی کاربران معتقدند مدل Ford Mustang Mach 1 یک نمونه GT350 با امکانات بیشتر است.

خودروی Ford Mustang Mach 1 با 525 اسب‌بخار به دست خریداران خواهد رسید

گفتنی است که خط تولید بیولیت قدرت Ford Mustang Mach 1 را تا ۲۰ اسب بخار افزایش می‌دهد، اما همچنان مشخص نیست که شرکت سازنده سعی دارد به چه نحوی قدرت اتومبیل خود را ۴۵ اسب‌بخار دیگر نیز افزایش دهد. با تمامی این اوصاف اگر گفته‌های جدید صحت داشته باشند حقیقت گفته‌های مدیر تبلیغت فورد، دیو پریکاک نیز آشکار می‌شود. وی پیش‌تر در مصاحبه خود مدعی شده بود Ford Mustang Mach 1 یکی از برترین خودرو‌های موستانگ با موتور پنج لیتری خواهد بود.

خودروی Ford Mustang Mach 1 با 525 اسب‌بخار به دست خریداران خواهد رسید

وی همچنین اظهار داشت که این خودرو تماماً برای اشخاصی مناسب است که می‌خواهند تجربه داشتن اتومبیل‌ها را به یک مرحله جدید ببرند. گفتنی است قیمت احتمالی Ford Mustang Mach 1 پنجاه هزار دلار در نظر گرفته شده و ممکن است این هزینه با اعمال امکانات دیگر افزایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار