هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای تجدید قوا در عرصه ی خدمت رسانی است

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت:هفته بزرگداشت قوه قضاییه فرصتی مناسب برای تجدید قوا در عرصه خدمت رسانی به مردم و تشریح خدمات صورت گرفته به محضر شهروندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: بهره‌گیری مسئولان از تمامی فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم و گره گشایی از کار آن‌ها در همین چارچوب مورد تاکید است و این هفته،فرصتی مناسب برای تجدید قوا در عرصه خدمت رسانی به مردم و تشریح خدمات صورت گرفته به محضر شهروندان است.
 
او افزود: با حضور مدیر جهادی در رأس مدیریت اجرایی خراسان رضوی شاهد تحرک خوبی در استان بوده‌ایم و دستگاه قضایی نیز با تمام توان و با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی از تولید و صنعت استان حمایت می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی  ادامه داد: هرچند این مسأله تهدید‌های بهداشتی برای ما داشته است، اما می‌توانیم با هم افزایی و استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و بهره گیری از نیرو‌های جوان، خلاق و مبتکر این تهدید را به یک فرصت بزرگ برای جهش تاریخی از جمله در زمینه تولید و خودبسندگی استراتژیک اقتصادی تبدیل کنیم.

صادقی بیان کرد: آحاد مردم مطالباتی در زمینه مسائل اقتصادی دارند که باید به درستی پاسخگویی شود بنابراین تمامی مسوولان باید در این راستا حوزه صنعت و تولید را حمایت کنند و دستگاه قضایی نیز با توجه به تأکیدات رییس قوه قضائیه بر این اصل تأکید داشته و اقدام خواهد نمود.

او بر اهمیت نقش رسانه‌ها نیز تاکید و تصریح کرد: باید با یک نگاه مثبت با رسانه‌ها تعامل مطلوب داشت و جا دارد از اصحاب رسانه و مطبوعات استان به خاطر کمک رسانی به دستگاه قضایی در جهت تسهیل ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان قدردانی کرد.
انتهای پیام//ف.غ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.