درگیری مسلحانه قاچاقچیان با ماموران نیروی انتظامی/رعد و برق جان دامدار لارستانی را گرفت

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۱ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ دلخراش کودک ۳ ساله بر اثر افتادن ناگهانی موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: کودک ۳ ساله بر اثر افتادن ناگهانی موتورسیکلت بر روی سر او فوت کرد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت کودکی ۳ ساله در یکی از محله‌های این شهرستان، بلافاصله واحد گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: با بررسی‌های لازم مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که در منزل مسکونی پارک بوده است به دلایل نامعلوم واژگون و بر روی پسر بچه ۳ ساله افتاده است.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه کودک بوسیله عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد، گفت: او بر اثر شدت جراحت وارده از ناحیه سر فوت می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده جسد متوفی برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان خواست تا همواره در مراقبت و حفاظت از کودکان خردسال دقت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

درگیری مسلحانه قاچاقچیان با ماموران نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی لامرد از درگیری مسلحانه قاچاقچیان با ماموران نیروی انتظامی خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع پور فرمانده انتظامی لامرد اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت پراید مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۵۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کنند، گفت: با توجه به تاریکی هوا راننده قاچاقچی متواری و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه در این رابطه سرنشینان چند دستگاه خودرو سواری با اسلحه به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند، گفت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی مجروح و برای مداوا راهی بیمارستان شد.

سرهنگ زارع پور بیان کرد: برای مقابله با پدیده قاچاق، شهروندان و مسئولان باید با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن کنند.

توقیف ۸۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت

فرمانده انتظامی اقلید از توقیف ۸۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها در شهرستان اقلید خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید اظهار کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری موتورسیکلت‌های مزاحم در اطراف تفرجگاه‌ها با حضور کارکنان انتظامی این شهرستان برگزار شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی موفق شدند ۷۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ دستگاه خودرو متخلف را توقیف و ۶ نفر از کسانی که در تفرجگاه‌ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر کردند.

سرهنگ صارمی ضمن تاکید بر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم برای ارتقاء نظم اجتماعی، تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیسی بوسیله آحاد مردم، ارتقا نظم و امنیت را در سطح شهرستان به دنبال خواهد داشت.

رعد و برق جان دامدار لارستانی را گرفت

فرمانده انتظامی لارستان از فوت یک دامدار جوان در روستای کاریان بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه در روستای کاریان، بلافاصله ماموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که خانمی ۲۷ ساله در هنگام بازگشت گوسفندان از چرا بوده که در زمین‌های کشاورزی به دلیل تغییر ناهنگام جوی، رعد و برق به او اصابت کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد دامدار به علت شدت جریان صاعقه جان خود را از دست داده است، گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی در اختیار پزشک قانونی قرار گرفت.

او به شهروندان توصیه کرد: به هنگام تغییر آب و هوایی و جریانات جوی حتما نکات ایمنی را رعایت کنید و تا آنجا که امکان دارد، از خانه خارج نشوید.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از سواری ۴۰۵ خبرداد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی هرمود عباسی شهرستان لارستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعداد ۶۸۷ قلم لوازم آرایشی بهداشتی، ۲ دستگاه توستر برقی و قهوه ساز، ۴ تخته پتو و ۵ کیلو چای خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص خرید و فروش و قاچاق کالا و ارز و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شدند و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شدند و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

پژو ۴۰۵ حامل ۸۴ کیلو تریاک در فسا متوقف شد

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک پژو ۴۰۵ و کشف ۸۴ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان فسا، به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و با علائم هشدار دهنده دستور توقف را صادر کردند.

او افزود: به علت بی توجهی راننده به دستور پلیس، ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک به سمت لاستیک خودرو، آن را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۸۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه راننده قاچاقچی با توجه به تاریکی هوا از محل متواری و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد، افزود: با تدابیر اندیشیده شده و همکاری شهروندان با نیروی انتظامی، شهرستان فسا مکان ناامنی برای جولان سوداگران مرگ خواهد بود.

دستگیری ۸۹ نفر متهم در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری ۸۹ نفر متهم در نتیجه اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در ۲ هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: در پی استمرار اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز و پاکسازی نقاط آلوده، یگان‌های انتظامی این شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها، ۲۸ کیلو و ۲۸۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۱ معتاد و خرده فروش نیز دستگیر شدند، افزود: دستگیری ۱۵ نفر سارق، ۵۲ نفر مجلوب و کشف ۴۰ فقره انواع سرقت و توقیف ۲۰ دستگاه انواع خودرو که دستور قضائی داشتند از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار