مدیر منطقه ۵ آتش نشانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

صدور ۲۷ اخطار ناایمنی پاساژ پروانه به شهرداری منطقه

هاتفی گفت: از سال ۹۱ تا سال ۹۹، ۲۷ اخطار از سوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره نا ایمنی ساختمان پارکینگ پروانه داده شد و ادامه فعالیت این پاساژ می‌تواند بستر بروز حادثه باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر هاتفی مدیر منطقه ۵ آتش نشانی شهرداری تهران در نشست خبری آخرین وضعیت فعالیت دستفروشان پاساژ پروانه با تاکید بر حفظ ایمنی شهروندان، گفت: ایمنی موضوعی است که همواره مورد توجه سازمان‌ آتش نشانی شهرداری بوده است باید‌ گفت حفظ جان به دو بخش قبل از حادثه و بعد از حادثه تقسیم بندی می‌شود.

مدیر منطقه ۵ آتش نشانی شهرداری تهران افزود: قبل از وقوع هر حادثه‌ای اخطار‌های ایمنی سازمان آتش نشانی می‌تواند به بسته شدن در یک مجموعه ختم شود و در بخش پاساژ پروانه باید اعلام کنم که بار‌ها اخطار‌های ایمنی به شهرداری مناطق داده شد که نباید کاربری هیچ ساختمانی تغییر کند که متاسفانه در پاساژ پروانه این اتفاق رخ داده است و پارکینگ به بازار دستفروشان بدل شده است.

هاتفی ادامه داد: به دلیل حجم بار موجود در پاساژ پروانه باید گفت بار اشتغال در پاساژ پروانه به دلیل اجناس دستفروشان بسیار بالاست و باید گفت اگر حادثه‌ای در مجموعه پارکینگ پروانه رخ دهد تلفات جانی بسیاری را به دنبال دارد و این موضوع بار‌ها به شهرداری منطقه اعلام شد.

او تصریح کرد: از سال ۹۱ تا سال ۹۹، ۲۷ اخطار از سوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره نا ایمنی ساختمان پارکینگ پروانه به شهرداری منطقه داده شد و باید گفت ادامه فعالیت پارکینگ پروانه به شکل موجود  می‌تواند بستر بروز حادثه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار