فعالیت دوباره تور‌های گردشگری در خراسان شمالی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از آغاز فعالیت تور‌های گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   حبیب یزدان‌پناه  گفت: با توجه به آغاز به کار تدریجی تأسیسات گردشگری در کشور و به‌تبع در استان، تور‌های گردشگری با رعایت پروتکل‌های تصویب‌شده و موازین بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفتند.

او ضمن تأکید بر برخورد با مجریان تور‌های غیرمجاز، افزود : فعالیت تور‌های گردشگری فقط تحت اجرای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز امکان‌پذیر است و با توجه به شروع ایام تابستان و شرایط ویروس کرونا، نظارت‌ها در این زمینه تشدید می‌شود.


بیشتر بخوانید : افزایش شمار بوم‌گردی‌های اسفراین به ۱۷ واحد 


او افزود: با شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر، ۲۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان همچون دیگر تأسیسات گردشگری، تحت تأثیر اثرات منفی این موضوع قرار گرفتند و با از دست دادن پیک فعالیت خود در ایام نوروز، ضرر‌های زیادی را متحمل شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تصریح کرد : با اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که در سطح وزارتخانه متبوع انجام شده، تلاش خواهیم کرد تا گردشگری با سرعت مناسب به وضعیت قبل از کرونا بازگردد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.