همراهی لحظه به لحظه صداوسیمای کردستان با مدافعان سلامت

مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان از تولید و پخش بیش از ۲۵ هزار دقیقه برنامه تخصصی ویژه ویروس کرونا در صدا وسیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جعفر عبدالملکی مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا کردستان که با حضور حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در سنندج برگزار شد، گفت: شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان با هدف اطلاع رسانی و همچنین کمک به مقابله با ویروس کرونا از بدو ورود این ویروس به استان اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

او افزود: در بخش سیما در مجموع بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تخصصی مرتبط با ویروس کرونا تهیه، تولید و پخش شده است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان به تهیه و پخش ۱۲ هزار و ۳۰۰ دقیقه برنامه در صدای مرکز کردستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه صدای مرکز کردستان یکی از برترین شبکه‌های استانی است و میزان جذب مخاطب برنامه‌های صدا در کردستان بیش از میانگین کشوری است.

او به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش خبری شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه خبر نیز مسائل کرونا و اخبار مرتبط با آن در اولویت قرار گرفته و با نیت اطلاع رسانی همکاری بسیار خوبی با متولیان امر صورت گرفته است.

عبدالملکی با اشاره به راه اندازی برنامه‌های تخصصی در دو بخش صدا و سیمای مرکز کردستان، افزود: برنامه تخصصی سیمای سلامت با اولویت پوشش فعالیت‌ها و اقدامات مختلف استان و مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شده و با همکاری مستمر و گسترده با دانشگاه علوم پزشکی در حوزه اطلاع رسانی فعالیت‌های خوبی را دنبال کرده است.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان ضمن تاکید بر لزوم اعمال محدودیت‌های جدی در سطح استان، عنوان کرد: باید قبول کرد که نوع اطلاع رسانی بعد از گذشت یک زمان برای مردم تکراری خواهد شد و به همین دلیل نیاز هست که سایر ادارات و سازمان‌های دولتی در این بخش اقدامات بهتری را در دستور کار قرار دهند.

او با اشاره به نبود اعتبار لازم در راستای تهیه و تولید برنامه‌های بیشتر در حوزه کرونا در کردستان، بیان کرد: شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان تاکنون تنها از محل اعتبارات داخلی خود برنامه‌های مختلفی را در راستای مقابله با کرونا تهیه و پخش کرده است، ولی ما این آمادگی را داریم که در صورت اختصاص ردیف‌های اعتباری فعالیت‌های بهتری را در این بخش دنبال کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.