بهزیستی تبریز آماده حمایت از پیرمرد بی سرپناه است

رییس بهزیستی شهرستان تبریز با اشاره به انتشار تصاویری از زندگی یک پیرمرد بی سرپناه در زیر پل میدان راه آهن تبریز در شبکه‌های اجتماعی گفت: آماده حمایت از این پیرمرد هستیم.

بهزیستی تبریز آماده حمایت از پیرمرد بی سرپناه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دکتر صالح علیلو رییس بهزیستی شهرستان تبریز  روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: طبق گزارش اورژانس اجتماعی تبریز در این باره، بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی در محل یاد شده حاضر و پس از جست و جو و تحقیق در محل، فرد یاد شده رویت نشد.

او ادامه داد: به عوامل کلانتری ۲۸ و ۱۸ تبریز و اهالی محل اطلاع رسانی شده است به محض دیدن فرد یادشده، جهت امداد و حمایت با اورژانس اجتماعی " ۱۲۳ " تماس بگیرند.

علیلو خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی‌های لازم با دادستان تبریز موضوع در حال بررسی و پیگیری است.

امروز تصاویری از زندگی یک پیرمرد در زیر پل میدان راه آهن تبریز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که گفته می‌شد به دلیل تصادف رانندگی، رفتن به کُما و تحمل جراحات سخت اکنون جایی برای زندگی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز امروز از میدان راه آهن بازدید کرد و در جریان مشکلات مردم منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار