ترامپ: اگر دموکرات‌ها بر سر کار بیایند، همه کشور مینیاپولیس می‌شود

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت در صورتی که جو بایدن در انتخابات به پیروزی برسد این کشور دچار رکود اقتصادی ‌شده و همه شهر‌ها به مینیاپولیس تبدیل می‌شوند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای هشدار داد چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور به پیروزی نرسد و جو بایدن، نامزد دموکرات، برنده شود اقتصاد این کشور سقوط خواهد کرد، اجرای قانون لغو خواهد شد و همه جا مینیاپولیس می‌شود.

او در این مصاحبه گفت «احساس می‌کنم اگر دموکرات‌ها وارد کاخ سفید شوند، به معنای واقعی کلمه دچار رکود خواهیم شد. چنان رکودی که پیش از این هرگز ندیده ایم.» او در ادامه توضیح داد «رشد منفی عظیمی رخ خواهد داد و هرج و مرج همه جا را فراخواهد گرفت و قانون و نظم وجود نخواهد داشت ... کل کشور مینیاپولیس خواهد شد.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه این مصاحبه به انتقاد از شهر‌هایی که کنترل آن‌ها در دست دموکرات‌هاست پرداخت و به ویژه ایجاد یک منطقه خودمختار و عاری از پلیس را در یکی از مناطق سیاتل نکوهش کرد. او گفت «شهر‌های تحت کنترل دموکرات‌ها دارای مشکلات زیادی هستند. این مسئله بسیار ساده است. به سیاتل نگاه کنید، وقتی به مینسوتا می‌روید و به آنچه در آنجا اتفاق افتاده است نگاه می‌کنید اصلا باورکردنی نیست. آن‌ها سعی داشتند یک شهر بزرگ مانند مینیاپولیس را در دست بگیرند و کنترل آن را در دست گرفتند تا زمانی که من گفتم باید گارد ملی وارد عمل شود.»

اعتراضات در آمریکا پس از مرگ جورج فلوید، شهروند سیاه پوست این کشور، به دست افسر پلیس سفید پوست ابتدا در شهر مینیاپولیس آغاز شد و سپس به سراسر این کشور گسترش یافت. معترضان به نظام نژادپرست که طرفدار بی‌عدالتی در این کشور است معترض هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار