اعلام شیوه نامه مهرواره آب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

شیوه‌نامه دومین مهرواره آب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فراخوان دومین مهرواره آب با هدف ارتقای مهارت زندگی در بین کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب در بین مخاطبان، ویژه کودکان ونوجوانان ۷ تا ۱۶ سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس منتشر شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی به خلق اثر بپردازند.

 بخش فرهنگی شامل پژوهش یک صفحه‌ای وپ پژوهش تصویری یک دقیقه‌ای، بخش هنری شامل عکاسی، سرود و نقاشی و بخش ادبی با موضوعات آب و مصرف صحیح آن، آب و زندگی، آب و آینده، بحران کم‌آبی، قطع شدن آب و بی‌آبی و سهم من از آب در (قالب خاطره کوتاه طنز) است.

با توجه به وضعیت موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون به دلیل بیماری کرونا، راهنمایی و تبادل نظر با اعضا در گروه‌های واتساپی مراکز انجام می‌شود و اعضا پس از اتمام کار، اثر خود را از طریق واتساپ یا ایمیل در اختیار مسئول مرکز قرار می دهند که زمان اجرای این مهرواره از اول تا پایان تیرماه امسال  است.

بخش جنبی مهرواره آب به میزبانی اداره کل محیط زیست استان فارس برگزار می‌شود که شامل محورهای بازی و انیمیشن محیط‌زیستی تولید شده که با اسکرچ محیط ‌زیستی، فن‌آوری‌های سبز (ایده و یا محصولات مرتبط با فن‌آوری‌های دوست‌دار محیط‌زیست) و شرکت در رقابت انتخاب سخنران دانش‌آموز و دانشجو است.

مهلت ارسال آثار این بخش از فراخوان مهرواره  آب ۲۹ مرداد ماه  امسال است که علاقه ‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اطلاع رسانی کانون فارس به نشانی www.fars.kanoonnews.ir مراجعه کنند.

 مهرواره آب با همکاری سازمان حفاظت محیط‌زیست، در همه مراکز فرهنگی هنری کانون ویژه اعضا و همه دانش‌آموزان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار