اولین تجربه کارگردانی علی مسعودی چه کیفیتی داشت؟

علیرضا مسعودی کارگردان نویسنده، بازیگر و استندآپ کمدین اهل ایران است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال طنز «آخر خط» که سال ۹۸ ساخته شده بود، بالأخره به آنتن رسید و جمعه‌شب قسمت اول آن پخش شد. این مجموعه اولین تجربه علی مسعودی در زمینه کارگردانی و اولین تجربه علی صبوری که با مسابقه «خنداننده‌شو» شناخته می‌شود، در زمینه بازیگری است. صبوری همراه با عباس جمشیدی‌فر نقش‌های اصلی این سریال را ایفا کرده‌اند و داستان سریال حول محور این دو شخصیت می‌چرخد.

تداعی «سه در چهار» با «آخر خط»
علی مسعودی تا به حال فیلم نامه سریال‌های طنز مختلفی را نوشته است اما حضور او در مقام کمدین در برنامه «خندوانه»، باعث شد به شهرت برسد و به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شود. یکی از محبوب‌ترین و بهترین آثار مسعودی در زمینه فیلم نامه‌نویسی، سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی است. اتفاقا مسعودی برای شروع قصه خود در «آخر خط»، از داستان کلی «سه در چهار» کمک گرفته است. در این سریال مشابه ماجرایی که در سریال «سه در چهار» اتفاق افتاد، دو پسرخاله به نام‌های «سیامک» و «فرامرز» به صورت اتفاقی و ناخواسته به خانه یک گروه خلافکار وارد و همان شب توسط پلیس دستگیر می‌شوند. البته بنابر آن چه دیدیم، ماجرای دستگیری آنان در قسمت اول تقریبا تمام شد و قرار نیست در ادامه داستان به آن پرداخته شود اما سرمنشأ ماجراهایی خواهد شد.

شروع نسبتا خوب
هرچند نمی‌توان بر اساس تنها یک قسمت، درباره کلیت سریال قضاوت کرد اما طبق آن چه در قسمت اول دیدیم، می‌توان گفت سریال «آخر خط» شروع نسبتا خوبی داشت. در این قسمت علاوه بر شخصیت‌های اصلی با دیگر کاراکترهای داستان که ظاهرا قرار است روابط و مناسبات میان آن‌ها، لحظات کمدی و بامزه‌ای را در سریال ایجاد کند، آشنا شدیم. بار طنز سریال برای شروع مناسب بود. علی صبوری در اولین تجربه بازیگری خود، بازی قابل قبولی داشت و در خنداندن مخاطب هم موفق بود، بنابراین با توجه به چهره، تن صدا و بازی او، می‌توان گفت این کمدین برای ایفای نقش «سیامک»، شخصیت ساده‌لوحی که با حماقت خود دردسرهایی را به وجود می‌آورد، انتخاب بدی نبوده است.

محمدرضا هدایتی نیز جزو بازیگرهایی ا‌ست که می‌تواند در عین جدیت، بامزه باشد و حضور او در «آخر خط» از ویژگی‌های مثبت سریال است. شهین تسلیمی، امیر نوری، کمند امیرسلیمانی و عباس جمشیدی‌فر که همه تجربه بازی در آثار کمدی را داشته‌اند، دیگر بازیگران این سریال هستند اما باید صبر کرد تا در ادامه قصه، بیشتر با شخصیت آن‌ها آشنا شد.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ما هم خیلی از این فیلم راضی هستیم لحظات شادی را برایمان به ارمغان می آره .
دست آقا مسعودی و سایر بازیگران و ... هم درد نکنه که چنین فیلمی را درست کردند . ما هم با دیدن این فیلم کلی می خندیم .
با تشکر از همه عوامل و دست اندر کاران این فیلم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۸ تير ۱۳۹۹
قشنگه راضیم ما خییلی میخندیم
آخرین اخبار