همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) ؛

۴۰ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۴۰ مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط از زندان‌های استان کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) خبرداد.

۴۰ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان با اشاره به اینکه برای آزادی ۴۰ مددجوی جرایم غیرعمد در مجموع ۴۲ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان پرداخت شده است، گفت: توان پرداخت مددجویان برای ازادی، به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال بوده است.

او افزود: برای آزادی این افراد ۲۷ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان گذشت و تخفیف بدهی از شکات جلب شده و ۵۰۷ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه بانکی پرداخت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان تصریح کرد: یک میلیارد و ۳۳ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض و ۶۲۴ میلیون تومان کمک‌های ویژه ستاد دیه کشور برای آزادی این افراد پرداخت شده است.

موسوی قوام اظهارکرد: تمامی مددجویان آزاد شده به مناسبت هفته قوه قضاییه از محکومان مالی و مربوط به شهرستان‌های کرمان، جیرفت، شهربابک، بم، زرند، رفسنجان و بافت هستند.

او با قدردانی از تلاش‌های انجام شده افراد مختلف درسبستم قضایی برای آزادی این افراد گفت: در سه ماهه نخست امسال با برگزاری ۵ جلسه هیات امنا ستاد دیه زمینه آزادی ۴۷ مددجوی جرایم غیرعمد با پرداخت یک میلیارد و ۸۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فراهم شده است.

موسوی تاکید کرد: از این تعداد ۴۰ نفر با پرداخت یک میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیرین آزاد شده اند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان افزود: در سه ماه امسال ۶۰ نفر از شکات مددجویان جرایم غیرعمد استان کرمان بیش از ۴۰ میلیارد تومان گذشت و تخفیف بدهی درپرونده‌های خود داشته اند.

او یادآور شد: با برگزاری ۱۸ جشن گلریزان در سطح استان با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری ونیمه حضوری حدود ۱۱ میلیارد تومان تعهد خیرین حاصل شده و تاکنون ۴ میلیارد تومان از تعهد خیران وصول شده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قوه قضائیه ، ستاد دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار