لیگ برتر انگلیس/ چلسی ۲ - منچسترسیتی ۱/ لمپارد سند قهرمانی لیورپول را امضا کرد

با پیروزی تیم فوتبال چلسی برابر تیم منچسترسیتی، قهرمانی زودهنگام لیورپول در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال انگلیس قطعی شد.

لیگ برتر انگلیس/ چلسی برد، لیورپول قهرمان شد// کار نشودبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار از رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در مهمترین دیدار پنجشنبه شب، از ساعت ۲۳:۴۵ چلسی در ورزشگاه "استمفورد بریج" میزبان منچسترسیتی بود که این دیدار حساس با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید.

"کریستین پولیشیچ" در دقیقه ۳۶ گل اول بازی را برای چلسی به ثمر رساند، اما "کوین دی بروینه" ستاره بلژیکی منچسترسیتی در دقیقه ۵۵ بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه  بازی "فرناندینیو"مدافع میانی منچسترسیتی  در دقیقه ۷۷روی خط دروازه مرتکب خطای هند شد که با تصمیم کمک داور ویدیویی، پنالتی اعلام و این بازیکن نیز از  بازی اخراج شد. "ویلیان" پشت ضربه پنالتی  ایستاد و  گل دوم چلسی را به ثمر رساند.

لیگ برتر انگلیس/ چلسی ۲ - منچسترسیتی ۱/ لمپارد سند قهرمانی لیورپول را امضا کرد

با این نتیجه جایگاه ۲ تیم در جدول رده بندی لیگ جزیره تغییری نکرد. منچسترسیتی  با ۶۳ امتیاز در رتبه دوم و چلسی با ۵۴ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.

قهرمانی زودهنگام لیورپول در لیگ جزیره

با شکست سیتی برابر چلسی، لیورپول ۸۶ امتیازی در فاصله ۷ هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لیگ جزیره، پس از ۳۰ سال فاتح این رقابت‌ها شد. این تیم آخرین بار در فصل ۱۹۹۰-۱۹۸۹ به این عنوان دست یافته بود.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار