مردم جهان باید در برابر سلطه گری آمریکا بایستند

امام جمعه شهرستان ریگان گفت: تا مردم جهان عزم خود را برای رویارویی با کفر جهانی و آمریکای سلطه گر جزم نکنند، هرروز باید شاهد جنایتی تازه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ، امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: مردم آزاده جهان همیشه از ابر قدرتها خصوصا آمریکای جنایتکار صدمه دیده اند.

او تصریح کرد:تا مردم جهان عزم خود را برای رویارویی با کفر جهانی و آمریکای سلطه گر جزم نکنند، هرروز باید شاهد جنایتی تازه بود.

امام جمعه ریگان با اشاره به ترور رهبر معظم انقلاب که ناکام ماند،  فاجعه ۷تیر وشهادت شهید بهشتی و۷۲نفر از خادمان ملت وترور ناجوانمردانه آیت الله صدوقی شهید محراب نماز جمعه، همه آنها را از حوادث تلخ ودردناک تیرماه ۶۷ عنوان کرد و افزود:این اقدامات سیاهه‌ای از شرارت ها و اقدامات ضد حقوق بشر آمریکایی است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی در درون جامعه آمریکا تصریح کرد: طبق آمار موجود در هر ۲۸دقیقه یک سیاهپوست در آمریکاکشته می شود، پلیس آمریکا در هر عمل واقدام وحشیانه آزاد است و در سال ۲۰۱۵در طول یکسال۱۱۵۲ نفر به دست پلیس کشته آمریکا شدند.

او عنوان کرد: نقض حقوق شهروندی سیاهپوستان ومهاجران وتضییع حقوق کودکان وزنان وتعرضات جنسی به زنان وتبعیض اقتصادی وبهرمندی یک درصد از ثروتمندان در برابر ۹۹درصد، همه این‌ها در جامعه ضد حقوق بشری در درون آمریکا است.

امام جمعه ریگان بیان داشت: دویست سال از تاسیس کشور آمریکا می گذرد از آغاز ابرقدرت آمریکا تا امروز ۷۵سال می‌گذرد و کافی است به ۵قاره جهانی نگاه بیندازیم وببینیم آیا نقطه‌ای از جهان وجود داردکه از دخالت وجنایت‌های مستقیم یا غیر مستقیم امریکا در امان باشد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: اگر در گوگل عبارت عملیات برون مرزی ارتش آمریکا را جستجو و بررسی کنیم بیش از ۹۰کشورمستقیم وغیرمستقیم توسط آمریکا مورد تهدید یا حمله واقع شده است.

او بیان داشت: از سال ۱۳۲۰تا کنون  بیشترین توطئه‌های علنی وپنهانی ومخفی شیطان بزرگ را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

امام جمعه ریگان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب کارنامه سیاه اقدامات وجنایات آمریکا در حق ایران را تا یکصد مورد شناسایی وبیان نموده است که یکی از ان اقدامات ننگین، حمله آمریکابه هواپیمای مسافربری ایران در ۱۱تیر۶۷بوده است که منجر به شهادت ۲۹۰سرنشین در آب‌های خلیج فارس شده است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به شورای حکام اژانس بین المللی انرژی اتمی، براساس گزارش مغرضانه رئیس آژانس که از حامیان آمریکا وصیهونیسم است به محکومیت ایران رای داده، افزود: این شورا از ایران خواست به بازرسان آژانس اجازه بازرسی از دو منطقه جغرافیایی را بدهد در حالیکه ۸سال گذشته از ۳۳نقطه بازرسی شده و تمام گزارشات، با نهایت همکاری به نفع ایران خاتمه یافته است اکنون آژانس به نقطه اول بازگشته است.

اوافزود: سوال اساسی آن است چرا آمریکا واروپا از رفع تحریم تسلیحاتی ایران نگرانند؟ چون در تاریخ ۲۷مهر با شکستن تحریم تسلیحاتی ایران وارد باشگاه تجارت تسلیحات خواهد شد و هم بسته‌های سلاح وتجهیزات راهبردی را تکمیل خواهد کرد.

امام جمعه ریگان به نگرانی اروپا وامریکا از رفع تحریم تسلیحاتی اشاره نمود وابراز کرد: ایران به سمت اقتصاد بدون نفت قدم برداشته است و این مقاومت عرصه‌های جدیدی برای رونق اقتصادی ایران خواهد داشت.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: با رفع تحریم تسلیحاتی ساختار تحریم‌های دیگر فرو ریخته وتحریم‌های ظالمانه بی اثر خواهد بود وبه همین جهت می‌خواهد آخرین تیر را بر پیکر بی جان برجام شلیک کند.

او بیان داشت: آنچه برای همه دستگاها و عناصر و جریان‌های سیاسی داخل نظام لازم است بدانند، این که برجام بیش از آن که خاصیت کاربردی برای اقتصادایران داشته خاصیت درس آموزی وعبرت آموزی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار