در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اختتامیه جایزه قلم زرین همزمان با روز قلم برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه هجدهمین جایزه قلم زرین همانند سال‌های قبل ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد.

اختتامیه جایزه قلم زرین همزمان با روز قلم برگزار می‌شود

کامران شرفشاهی دبیر هجدهمین دوره جایزه قلم زرین، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این جایزه ادبی گفت:

طبق تصمیم هیئت مدیره انجمن قلم ایران، مراسم اختتامیه هجدهمین جایزه قلم زرین همانند سال‌های قبل ۱۴ تیرماه سال جاری مصادف با روز قلم در سالن اجتماعات این انجمن از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

هیئت مدیره انجمن قلم ایران تصمیم گرفته است، به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و لزوم پیشگیری از گسترش بیماری کرونا با فاصله گذاری اجتماعی، از افراد کمتری برای شرکت در این مراسم دعوت کند.


بیشتر بخوانید


او افزود: نتایج داوری آثار در گروه‌های مختلف هجدهمین جایزه قلم زرین مشخص شده است. حتماً از برگزیدگان برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت می‌شود. همچنین در اختتامیه جایزه قلم امسال، از یک چهره ادبی تقدیر ویژه می شود. امیدوارم این مراسم همان طور که پیش بینی کردیم با حضور اهالی قلم و چهره‌های نام آشنای فرهنگ کشور برگزار شود.

دبیر هجدهمین جایزه قلم زرین در پایان گفت: ناشران و پدیدآورندگان آثار بسیار خوب از جایزه قلم زرین استقبال کردند. این نکته را باید در نظر داشته باشیم به لحاظ مشکلاتی که در چاپ و نشر کشور به وجود آمده است، تعداد عناوین کتاب های منتشر شده ما امسال با کاهش مواجه بود. امیدواریم در دوره‌های آینده شاهد رونق بیشتر صنعت نشر باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.