۳۰ خانه ورزش روستایی در دامغان راه اندازی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان با بیان اینکه ۳۰ خانه ورزش روستایی در این شهرستان راه اندازی شد، گفت: راه اندازی و تجهیز ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان ضمن بیان اینکه ۳۰ خانه ورزش روستایی در دامغان راه اندازی و ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دست ساخت و تجهیز است، گفت: در این شهرستان ۵۴ مرکز ورزشی وجود دارد که از این تعداد ۲۰ مرکز خصوصی و ۲۷ مرکز دیگر دولتی است همچنین هفت مرکز ورزشی نیز در روستا‌ها به روی علاقمندان گشوده هستند.

او با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار بیمه شده در دامغان وجود دارد که در ۳۶ رشته ورزشی فعالیت میکنند، افزود: دو پروژه ورزشی در این شهرستان در دست اجرا است که زمین چمن استادیوم انقلاب با ۲۰ درصد پیشرفت و سالن ورزشی شهر دیباج با ۹۰ درصد پیشرفت از جمله این طرح‌ها هستند که اعتبارات آن‌ها از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تأمین میشود.

رئیس ورزش و جوانان دامغان تصریح کرد: استادیوم پنج هزار نفری دامغان از مصوبات دولت نهم با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم اختصاص اعتبارات راکد مانده است.

اکبری بیان کرد: برای کمک به توسعه ورزش دامغان همه باید همکاری و مشارکت کنند و مسئولان نیز با اختصاص اعتبارات به خواسته‌های جامعه ورزشی پاسخ مثبت دهند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار