۵ گوشی موبایل با قیمت مناسب و عملکرد عالی + تصاویر

در گزارش زیر قصد داریم تا با توجه به بودجه محدود پنج گوشی هوشمند را به شما معرفی کنیم که می‌توانند به نسبت قیمت خود ویژگی‌ها و عملکرد مناسبی را به کاربر ارائه کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های هوشمند به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان‌ها تبدیل شدند. این گوشی‌ها در رده‌های قیمتی مختلفی به بازار عرضه می‌شوند، اما به خاطر شرایط ویژه موجود در چند ماه گذشته انتخاب در بازار گوشی‌های هوشمند کشورمان کمی محدود شده است.

گوشی‌های پرچم دار به قیمت بسیار بالایی به بازار عرضه می‌شوند و گوشی‌های ارزان قیمت نیز در بازار کمیاب شدند. به خاطر مشکلات وجود و عدم تغذیه بازار در چند ماه گذشته عملا خریدار انتخاب‌های بسیار محدودی برای خرید گوشی هوشمند مد نظر خود را دارد. گوشی‌های ارزان قیمت یکی از قسمت‌های بسیار مهم بازار هستند که اجازه می‌دهند تمامی قشر‌های جامعه بتوانند به خوبی از تکنولوژی‌های مدرن استفاده کنند. کمبود گوشی‌های هوشمند به خصوص در چند ماه گذشته باعث شده است تا بسیاری از خریداران سردرگم باشند. در این مطلب قصد داریم تا با توجه به بودجه محدود پنج گوشی هوشمند را به شما معرفی کنیم که می‌توانند به نسبت قیمت خود ویژگی‌ها و عملکرد مناسبی را به کاربر ارائه کنند.

۱. سامسونگ Galaxy A ۲ Core دو سیم کارت ۱۶ گیگابایت

متوسط قیمت: یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

۵ تلفن هوشمند بازار + تصاویر

یکی از مدل‌های پایین رده شرکت سامسونگ Galaxy A ۲ Core است که این روز‌ها به خاطر شرایط ویژه از محبوبیت خوبی برخوردار است. این گوشی ظاهری مانند گوشی‌های هوشمند کلاسیک چند سال پیش دارد و از نمایشگر لبه به لبه بهره نمی‌برد و فضای نسبتا زیادی روی بدنه گوشی وجود دارد که تقریبا بلا استفاده باقی مانده است. این گوشی دارای اندازه مناسب و وزنی ۱۴۲ گرمی است. شرکت سامسونگ از پردازنده Exynos ۸۷۷۰ در ساخت این گوشی استفاده کرده است. این پردازنده دارای هشت هسته اصلی است که با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز فعالیت خواهند کرد. در کنار آن شاهد استفاده از پردازنده گرافیکی Mali-T ۸۳۰ MP ۱ هستیم.

این محصول از یک گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت است. در صورت کم بودن حافظه داخلی کاربر قابلیت استفاده از کارت حافظه microSD را نیز خواهد داشت. به صورت کلی باید گفت که سخت افزار Galaxy A ۲ Core می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های روزمره افراد باشد و کاربر می‌تواند به آسانی از پلتفرم رسانه اجتماعی مد نظر خود استفاده کند.

اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچ است و می‌تواند وضوح حداکثری ۹۶۰ x ۵۴۰ پیکسل را به کاربر ارائه کند. این محصول قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد می‌تواند بستر ارتباط ۴ G را نیز فراهم کند. در بخش دوربین باید گفت که با توجه به قیمت نباید انتظار زیادی از این مدل داشت. Galaxy A ۲ Core به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین پنج مگاپیکسلی در قسمت جلو مجهز شده است که البته قابلیت رقابت با مدل‌های پرچم دار و حتی میان رده را ندارد. این مدل در هنگام خرید به سیستم عامل اندروید ۸.۰ مجهز است. بر اساس اعلام سامسونگ این گوشی همچنین از باتری با ظرفیت حداکثری ۲۶۰۰ میلی آمپر استفاده می‌کند.

۲. آنر ۸ S KSA-LX ۹ دو سیم کارت ۳۲ گیگابایت

متوسط قیمت: دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

۵ تلفن هوشمند بازار + تصاویر

هواوی یکی از محبوب‌ترین برند‌های موجود در ایران است. آنر یکی از زیر برند‌های تحت مدیریت شرکت هواوی است که محصولات بسیار متنوعی بر اساس نام آن به بازار عرضه می‌شود. آنر ۸ S (Honor ۸ S) یکی از گوشی‌های پایین رده، اما کارآمد این برند به شمار می‌رود. این گوشی از پردازنده Mediatek MT ۹۷۶۱ Helio A ۲۲ استفاده می‌کند. این پردازنده از نوع چهار هسته‌ای است و با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز به فعالیت خواهد پرداخت. این پردازنده مجهز به دو گیگابایت حافظه رم است و در کنار آن شاهد استفاده از پردازنده گرافیکی PowerVR GE ۸۳۲۰ خواهیم بود.

فضای حافظه داخلی این مدل ۳۲ گیگابایت بوده، اما قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD با حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد. باید گفت به صورت کلی این گوشی دارای سخت افزار پایه برای استفاده روزمره است و می‌تواند بدون هیچ مشکلی برنامه‌های مختلف مربوط به رسانه‌های اجتماعی را اجرا کند. صفحه نمایش این گوشی ۵.۷ اینچ و از نوع IPS است. این مدل در زمینه صفحه نمایش می‌تواند کیفیت بسیار قابل قبولی ارائه دهد. وضوح تصویر این محصول ۱۵۲۰ x ۷۲۰ پیکسل خواهد بود.

این گوشی در قسمت پشت به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که از HDR و پانوراما پشتیبانی می‌کند. همچنین این دوربین امکان فیلم برداری با کیفیت Full HD را به کاربر ارائه می‌کند. دوربین سلفی، اما ۵ مگاپیکسلی است و کیفیتی همانند گوشی‌های گران قیمت ندارد. آنر ۸ S از باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری استفاده می‌کند و در هنگام خرید از سیستم عامل اندروید ۹.۰ بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید


۳. هوآوی Y ۵، ۲۰۱۹ دو سیم کارت ۳۲ گیگابایت

متوسط قیمت: دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

۵ تلفن هوشمند بازار + تصاویر

اگر به خرید زیربرند شرکت هوآوی علاقه ندارید می‌توانید یکی از مدل‌های تولید شده توسط خود این شرکت را در نظر داشته باشید. Y ۵، ۲۰۱۹ یکی از گوشی‌های پایین رده با سخت افزاری مناسب برای کار‌های روزمره و ظاهری مدرن است. این گوشی دارای اندازه‌ای بسیار خوب و وزنی ۱۴۶ گرمی است. این گوشی از پردازنده چهار هسته‌ای Mediatek MT ۶۷۶۱ Hellio A ۲۲ استفاده می‌کند. این پردازنده ۶۴ بیتی با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز به فعالیت پرداخته و در کنار آن شاهد استفاده از ۲ گیگابایت حافظه رم هستیم. پردازنده گرافیکی این محصول نیز PowerVR GE ۸۳۲۰ است. حافظه داخلی این مدل ۳۲ گیگابایت است و کاربر در صورت نیاز می‌تواند از کارت حافظه جانبی microSD استفاده کند.

حداکثر حجم کارت حافظه پشتیبانی شده برای این مدل یک ترابایت است! این محصول نیز مانند مدل‌های قبلی معرفی شده برای استفاده‌های روزمره مناسب است و می‌تواند به خوبی برنامه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی را اجرا کند. این گوشی از صفحه نمایشی ۵.۷۱ اینچی استفاده می‌کند که تقریبا تمام بدنه گوشی را پوشش داده است. این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و وضوح تصویر ۱۵۲۰ x ۷۲۰ را به کاربر ارائه می‌کند. این گوشی قابلیت ارائه شبکه ارتباطی ۴ G را نیز خواهد داشت.

در بخش دوربین باید گفت که دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است که قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، تشخیص چهره و پانوراما را ارائه می‌کند. این دوربین همچنین قابلیت عکاسی با HDR را دارد. در کنار آن این دوربین قابلیت فیلم برداری با وضوح تصویر Full HD و با نرخ فریم ۳۰ را خواهد داشت. البته این گوشی هوشمند نیز دارای دوربین سلفی با کیفیتی نیست. دوربین سلفی از نوع ۵ مگاپیکسل است. Y ۵، ۲۰۱۹ در هنگام خرید از سیستم عامل اندروید ۹.۰ پشتیبانی خواهد داشت. در کنار سیستم عامل باید گفت این محصول با باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری به بازار عرضه می‌شود.

۴. ایسوس Zenfone Max ZB ۵۵۵ KL دو سیم کارت ۳۲ گیگابایت

متوسط قیمت: دو میلیون ۳۰۰ هزار تومان

۵ تلفن هوشمند بازار + تصاویر

ایسوس یکی از برند‌های شناخته شده در زمینه سخت‌افزار‌های کامپیوتری است. البته این محبوبیت و کیفیت باعث نشده است که آن‌ها وارد بازار گوشی‌های هوشمند نشوند. چندین سال است که این برند گوشی‌های مختلفی را به بازار عرضه می‌کند و حالا شاهد عرضه مدل‌های مختلف از Zenfone در بازار هستیم. Zenfone Max یکی از مدل‌های پایین رده گوشی‌های همراه شرکت ایسوس است که در بازار وجود دارد. این گوشی از لحاظ ابعاد فیزیکی بسیار شبیه به سه محصولی است که قبلا معرفی شده، اما وزن آن کمی بیشتر است. Zenfone Max بر اساس اعلام رسمی ایسوس ۱۵۰ گرم وزن دارد.

این گوشی البته از ساختار صفحه نمایش لب به لب نیز پشتیبانی نمی‌کند و در قسمت بالا و پایین صفحه نمایش شاهد فضای خالی هستیم. این محصول از پردازنده Qualcomm Snapdragon ۴۳۰ استفاده می‌کند که شامل هشت هسته فیزیکی است. این هسته‌ها با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز عملیات پردازش را انجام خواهند داد. پردازنده گرافیکی این محصول نیز Adreno ۵۰۵ خواهد بود. در کنار این پردازنده شاهد بهره برداری از ۳ گیگابایت حافظه رم هستیم. حافظه داخلی نیز ۳۲ گیگابایت است و کاربر می‌تواند این مقدار را با استفاده از کارت حافظه microSD افزایش دهد. صفحه نمایش Zenfone Max از نوع IPS بوده و اندازه‌ای در حدود ۵.۵ اینچ دارد. وضوح تصویر این صفحه نمایش ۱۴۴۰ x ۷۲۰ پیکسل است.

در بخش دوربین باید گفت که این مدل از دوربین ۱۳.۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین دارای قابلیت‌هایی مثل فناوری فوکوس Phase Detection و HDR است. دوربین جلو نیز همانند مدل‌های قبلی از نوع ۵ مگاپیکسلی است که بنا به استاندارد‌های امروزی نمی‌تواند کیفیت بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. باتری Zenfone Max دارای حجمی ۴۰۰۰ میلی آمپری است که نسبت به دیگر گوشی‌های معرفی شده بسیار بیشتر است. همچنین در هنگام خرید این گوشی از سیستم عامل اندروید ۸.۰ استفاده می‌کند.

۵. شیائومی Redmi ۸ A دو سیم کارت ۳۲ گیگابایت

متوسط قیمت: دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

۵ تلفن هوشمند بازار + تصاویر

شیائومی یکی از برند‌هایی است که در چند سال گذشته توانسته با ارائه محصولات با کیفیت به محبوبیت بسیار زیادی در بازار جهانی دست پیدا کند. البته این شرکت علاوه بر حضور در بازار گوشی‌های پرچم دار، حضور بسیار پررنگی در میان محصولات پایین و میان رده دارد. Redmi ۸ A یکی از این محصولات است. این مدل نسبت به دیگر گوشی‌های معرفی شده کمی بزرگتر و سنگین‌تر است. البته این اندازه بزرگتر توجیحی را نیز به همراه دارد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی است که وضوح تصویر ۱۵۲۰ x ۷۲۰ را به کاربر ارائه می‌کند. همچنین این صفحه نمایش دارای استاندارد Gorilla Glass ۵ بهره می‌برد.

ظرفیت باتری این گوشی بسیار بالاست و Redmi ۸ A از باتری با حجم ۵۰۰۰ میلی آمپر استفاده می‌کند. این باتری همچنین قابلیت شارژ سریع با توان ۱۸ وات را خواهد داشت. در بخش سخت افزاری باید گفت که Redmi ۸ A از پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon ۴۳۹ استفاده می‌کند. این پردازنده دارای هشت هسته پردازشی با سرعت ۱.۹۵ و ۱.۴۵ گیگاهرتز خواهد بود. پردازنده گرافیکی نیز از نوع Adreno ۵۰۵ خواهد بود. در کنار پردازنده‌ها از دو گیگابایت حافظه رم استفاده شده است.

حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است و کاربر می‌تواند با کارت حافظه جانبی microSD این مقدار را تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهد. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و قابلیت ارتباط ۴ G را نیز فراهم می‌کند. Redmi ۸ A در قسمت پشتی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. این دوربین دارای قابلیت عکاسی HDR و فوکوس با فناوری Phase Detection است. دوربین سلفی البته نسبت به مدل‌های دیگر بسیار بهتر است. دوربین سفلی این مدل ۸ مگاپیکسل است که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های دیگر ثبت کند. Redmi ۸ A در هنگام خرید به سیستم عامل اندروید نسخه ۹.۰ مجهز است.

منبع: برترین‌ها

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۱۹ ۱۴ تير ۱۳۹۹
سلام من Xiaome Redme Note 9S خریدم با قیمت ۵ میلیون خیلی ام راضی ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سامسونگ گوشیa51 خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
MILAD
۱۹:۳۲ ۱۱ تير ۱۳۹۹
والا بهترین رده سامسونگ s هست اگه ۲۵۰۰ پول دارین برین موبایل s6 بخرین از s7 خیلی بهتر از تو اینترنت هست که
برین s6 بخرین s7 خیلی بد بد بد من خودم دوتاش داشتم s7 خیلی زود خراب شد ولی s6 خیلی جون زیادی داره تا نسبت به قیمتش عالی عالی عالی هست فقط خواستم راهنمایی کنم بد گویی نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۰ تير ۱۳۹۹
گوشیy61400بود چرا اینقدر افزایش قیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۰ تير ۱۳۹۹
دوست داشتم اسم گوشی j5پرایم رو بگه ولی نگف
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۷:۱۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
ولله با این قیمتها فقط پولدارها حال میکنن..ما که نمی تونیم گوشی بخریم...اگه مثلا قبلا یک میلیون و پانصد حقوق می گرفتیم میتوانستیم چندماهه جی۷بخریم بهترین گوشی ولی الان ۳تومان حقوق میگیریم باید چند سال هیچ نخوری تا بتونی گوشی بخری واقعا خنده داره...قیمتها همه چی ول شده اینقدر سواد ندارن مردم چطور زندگی کنن..
Iran (Islamic Republic of)
۰۸۵۴
۲۰:۴۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه افشاری
۱۸:۵۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
توقع داشتم اسمی از گوشی شاهین ۲ جی ال ایکس برده باشید که از همه اینایی که اسم بردید بهتره ولی در کمال تعجب اسمی ارش ندیدم!
دقیقا چرا؟!
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۸:۲۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
به نظر من گوشی a10s سامسونگ خوبه و قیمت مناسبی داره
Iran (Islamic Republic of)
elyas
۱۷:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
بعضی از دوستان میگن که مسولين اوضاع اقتصادی رو بهتر کنن خدا شاهده منم از ۰ صفر شروع کردم ولی جدی کار کردم الان همه چیز هم دارم خونه ماشین زن بچه
پس باید خودتون تلاش کنید نه هی بگید مسولان وضعمان رو درست کنن
Iran (Islamic Republic of)
Mohamadi
۲۳:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
من هم مثل شما خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
توخوبی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
به همین خیال باش با دلار 20 تومنی بتونی از صفر شروع کنی
Germany
Ali
۱۲:۳۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
به نظرم گوشی a7 2017 یا A10 s هم گوشی های عالی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۰۰:۵۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
چراا روز به روز گرون تر میشن این گوشیا ما یک ماه پیش گوشی هواوی خریدیم یک میلیونو دویست هزار تومن چرا هالا شده دو میلویونو دویست اخه این انصافه ک مردم با این وضع زندگی کنن لطفا قیمت گوشی ها رو کاهش بدین
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۲۳:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
شیائومی و هوآوی خیلی خوب هستند..
Netherlands
امید ابراهیمی نژادان
۲۳:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
باسلام لطفاپیگیری کنیدبانک ملت پول فروش30درصدسهام عدالت که6خردادفروختم روتاامروزکه8تیرمیباشد نداده/امیدابراهیمی نژادان شهرستان هندیجان استان خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
گوشی های عالی هستن. اما قیمتها فضایی. آخه مگه جنگه؟ ۳سال پیش گوشی سامسونگ j3 pro و سامسونگ j7 خریدم. J3چهارصد هزار تومان. J7هفت صدو هفتاد هزار تومان. ۳۰ سال پیش نه . ۳ سال پیش. تازه فکر میکردیم گرونه... الان با همون امکانات رو نمیشه با ۲ میلیون تومانم خرید. آقا قیمتهارو ول دادید. چه خبره مگه؟؟؟ جنگه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ف ن
۲۲:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام
بسیار متاسفام که نامی از گوشی ایرانی جی ال ایکس نیست که از همه ارزانتر و باکیفیت تر است.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۷:۰۳ ۱۴ تير ۱۳۹۹
اره خیلی با ارزشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
به جایی رسیدیم به همچین گوشیایی میگیم با عملکرد و قیمت خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
به جایی رسیدیم به همچین گوشیایی میگیم با عملکرد و قیمت خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
شما فکر میکنید گوشی 1900000تومان ارزونه .پس از جامعه ایران بی خبری؟
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۰۹:۱۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
برادر من واقعا یک میلیون و ۹۰۰ برای همچنین موبایلی قیمت مناسبیه
Iran (Islamic Republic of)
صفر
۱۲:۳۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
دقیقامن یکهفته مونده عید۹۹گوشی وای هفت پرایم۲۰۱۹رو۱۹۱۵تومن خریدم ألان بالای ۳میلیونه وشیایومی۸aرو۱۸۵۰خریدم ألان دوربر۲۶۰۰هست بیش ازیکمیلیون به قیمت گوشیهااضافه شده وای پنج چهارماه پیش ۱۳۰۰بودالان شده ۲۳۰۰ و وای ۵لایت۸۵۰هزارتومن بودالان شده بالای ۱۸۰۰ !!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
من گوشی اسمارت ایرانی خریدم وقتی مشکل براش پیش آمد و بردم نمایندگی اصلی گفتند قطعه اش نیست؟ گفتم به نظر شما چند سال باید گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد. کفتند مگه نمیبینی کرونا است؟؟!!!!
تا حالا به ارتباط کرونا و تعمیر موبایل فکر نکرده بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چرا بانکا وام خرید لب تاپ نمیدن الان جزو واجبات کار و کسبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
از فروشگاه برندس اقدام کنی میتونین اقساطی بخرین
Norway
Reza
۱۹:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
یک زمانی من با این پول flagship اپل رو خردیم
Germany
صلاح الدین کارش
۱۹:۲۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
هواوی
Iran (Islamic Republic of)
salehja
۱۸:۵۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خدایی یکم از گوشی سرکار در بیارین میفهمین داغونن اینا یعنی داغون داغون
با همین قیمتا گزینه های بهتری بنظرم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
گوشی a20 s یکم میشه گفت خوبه قیمتش هم بالاست تقریبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
مفت نمی ارزن.قیمتها هم بالاست مناسب نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
من از سال ٩٠ تا حالا گوشي نخريدم ميخوام گوشي هوشمند خوب و ارزان با عمر باتري زياد بخرم لطفا راهنمايي نماييد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
پول نداریم بگیریم،دو ساله نمیتونم گوشی مناسب برا خانومم بگیرم و همش شما گوشی معرفی میکنید و آدم رو هوایی!واقعا که،خدا بگم چیکارتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
elyas
۱۷:۴۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
خدایی ۲ میلیون برای موبایل دیگه مناسبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خدایابه این یارانه ومعیشتی چنان برکتی بده
که باپول یه ماه اون بتونم هم خونه بخرم هم ماشین
یدونه هم گوشی باشه بدنمیشه.
آمین یارب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
این گوشی ها تا یه ماه پیش 40 درصد ارزان تر از الان بودند
Iran (Islamic Republic of)
ریدم
۱۵:۵۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
والا......
ی خاطره ای می خام براتون تعریف کنم.....
من میخاستم ی گوشی بگیرم اول ی ملیون بود بعد شد ۱ ملیونو ۸۰۰ بعد ۲ ملیون بعدها..‌.‌..‌....
الان رفتم بخرم میگه ۴ ملیون و ۶۰۰

والا اگه خط فقر زیر ۱۰ ملیونه که ما رکورد شکستیم
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۵:۱۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
نوکیا چند ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اینا مثلا عملکرد عالی دارن با این قیمتای نجومی؟؟؟؟
از خشم خدا بترسید
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۴:۵۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
این خوبه که سهاممونو بفروشیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضوان
۱۴:۵۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
باسلام
گوشی ایسوس نخرید که به مفت نمی ارزد من 1سال است این مارک رو دارم اعصابمو بهم ریخته همش هنگه
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۴:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
به جای اینکه برید پیگیری کنین قیمتارو بیارید پایین میگین بنجل بخرید نسبت به قیمت خوبه؟واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
شیائومی نت 8 پرو بهترین گوشیه حرف نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چقدر قیمتشون مناسبه و گوشی های فوق العاده ای هستن واقعا...
فقط نمیدونم تا پولش رو جمع بکنم قیمتش همین میمونه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
دوست عزیز اگه پایین تر از این قیمت ها دیدی به منم خبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
ما هم منتظریم پول سهاممونو بریزن بریم گوشی بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
پس گوشی ایرانی کو؟ چرا این طوری شدین اخه؟ وسیع تر فکر کنید خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۶:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
داداش اگه گوشی های ایرانی بدرد بخور بودنداسمشو میاورد گوشی های ایرانی نه کیفیت دارند و نه قیمت مناسب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
گوشی های ایرانی فوق العاده بدرد نخور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
مگه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
این قسمتش باحاله که قیمت بعضی از گوشی ها الان خیلی فرق می‌کنه و ضمنا الان گوشی شاهین ۲ایرانی هم قیمت خوبی داره و هم کیفیت خوبی
چون ایرانی نمبگن
-
حمید
۲۳:۱۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
گوشی های ایرانی اون قدر راحت توی جیب جا میگیرن که آدم دلش نمیاد از جیبش درشون بیاره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۰۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
آقای وسیع پیاده شو با هم بریم



آخه وقتی گوشی های ایرانی رو نمیشه گوشی حساب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
نه عملکردشون خوبه نه قیمت
یعنی پول حقوق یه ماه من به خرید یه همچین چیز پیش و پا افتاده ای نمیرسه
بعد میگن چرا خونه و ماشین نمیگیری
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۴۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
گوشي گران است با فاصله اجتماعي و آموزش از راه دور نياز است وزير ارتباطات يك نويد به مردم بدهد و منابع طلب از كره جنوبي بخشي به تامين گوشي موبايل صرف شود و ارمغاني بدهد به مردم كه گوشي موبايل با ثبت نام الويت كساني كه اندرويد 4 به پايين دارند با رجستري و كد ملي قادر به تفكيك مي باشد توزيع شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
مگه تو خواب ببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خداوند بر عزت ما بیفزاید که داریم با ماهی یک میلیون زندگی می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
عملکرد عالی!؟؟؟!!!
قیمت مناسب؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۴:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
بعضیا جوری میگن انگار با گوشی دارن اتم شکافت میدن. مرد مومن روش vt که را نمیندازی. 2 گیگ رم برا اکثر برنامه ها مناسبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
تا حدودی اره
Iran (Islamic Republic of)
لیا
۱۷:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
قیمتش که واقعا مناسبه دیگه گوشی هوشمند زیر دو نیم به سختی پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
دردمند
۱۱:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
با حقوق یک ماهم هم نمیتونم یه گوشی بسیار پایین رده بگیرم
مسولین فکری بکنن و اوضاع اقتصادی روبهتر کنن که داریم له میشیم زیر خط فقر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
داداش فقط من و تو زیر خط فقر نیستیم

مسئولین هم زیر خط فقرن
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خوب گوشی نخر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
بانک ملی از ۶ خرداد تا الان ۸ تیر پول فروش سهام عدالت ما را نداده است لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اینجا جاش نبود