در برخورد با کشف حجاب قانون سدی ایجاد نکرده است

رئیس دادگستری قوچان گفت: کشف حجاب از مواردی است که قانون دست ما را باز گذاشته تا این موارد را در قالب جریحه دار کردن عفت عمومی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام آذری رئیس دادگستری قوچان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم قوچان گفت: سگ گردانی در سطح شهر و کشف حجاب از مواردی است قانون دست ما را باز گذاشته تا این موارد را در قالب جریحه دار کردن عفت عمومی قرار دهیم.

او در این جلسه با تاکید بر تاثیر گذاری حجاب و عفاف بر باور‌ها و اعتقادات دینی مردم، افزود: باید برنامه‌ای جامع برای بصیرت افزایی و تشویق و ترغیب بیشتر جوانان و دانش آموزان به حفظ حجاب و عفاف در قوچان تدوین شود.
 
رئیس دادگستری قوچان ادامه داد: فرهنگ سازی و باور پذیری جوانان برای رعایت پوشش اسلامی، ایرانی و فواید آن، نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های اجتماعی و فرهنگی این شهرستان است.

در پایان با موافقت اعضاء شورا مصوب شد روند برگزاری کلاس‌ها به منظور ارتقاء سطح آگاهی افراد تقویت و به جهت آموزش مهارت‌ها و سبک زندگی ایرانی اسلامی، محتوا‌های آموزشی بر پایه اصول روان شناسانه توسط اداره آموزش و پرورش و سایر نهاد‌ها فرهنگی و آموزشی در شهرستان قوچان تهیه و تدوین شود.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.