سفر کردن پدربزرگ Pokemon Go با ۶۴ گوشی هوشمند

بازیکن حرفه‌ای Pokemon Go در تایوان، تعداد گوشی‌های مورد استفاده خود را از ۳۲ به ۶۴ عدد رسانده و با آن‌ها سفر می‌کند.

سفر کردن پدربزرگ Pokemon Go با ۶۴ گوشی هوشمندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی بود که بازی مخصوص گوشی‌های هوشمند Pokemon Go که با واقعیت افزوده فعال می‌شد، طرفداران زیادی پیدا کرده بود و از کودکان تا افراد سالمند، درگیر بازی کردن آن بودند تا بتوانند پوکمون‌های مختلف را پیدا کنند و امتیاز‌های خود را بالا ببرند. بازی Pokemon Go یک بازیکن حرفه‌ای در تایوان به نام چن سان یوآن داشت که به سختی از یاد انسان فراموش می‌شود، چرا که به سبک خلاقانه‌ای این بازی را انجام می‌داد و از استعداد خود به بهترین شکل استفاده می‌کرد.


بیشتر بخوانید


چن که در اجتماع این بازی به نام «پدربزرگ Pokemon Go» شناخته می‌شود، با انتشار مکرر تصاویرش در اینترنت در حالی که تعداد زیادی گوشی هوشمند روی فرمان دوچرخه‌اش نصب شده بود، مشهور شد. وی با نصب کردن تعداد زیادی دوربین به فرمان دوچرخه‌اش و دیدن گوشی‌های خود، دوچرخه خود را می‌راند. مدتی بعد دوباره، تصاویری از این پیرمرد منتشر شد که وی به جای استفاده از ۱۲ دوربین به صورت همزمان از ۳۲ گوشی هوشمند استفاده می‌کند و حالا باز هم با بیشتر کردن تعداد گوشی‌های خود، به میزان شهرتش، اضافه کرده است. وی این روز‌ها از ۶۴ گوشی هوشمند به صورت همزمان استفاده می‌کند.

سفر کردن پدربزرگ Pokemon Go با ۶۴ گوشی هوشمند

اکنون، چن در حالی سوژه عکاسان رسانه‌های تایوانی شده است که از یک وسیله بسیار شگفت‌آور استفاده کرده می‌کند. وی برای شکار کردن پوکمون‌های گوناگون در سطح شهر از یک قفسه هفت طبقه‌‎ استفاده می‌کند که آن را روی دوچرخه متحول شده خود مستقر کرده است. برای اولین بار، تصاویر پدربزرگ Pokemon Go در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بعد از آن بسیاری از رسانه‌ها واکنش مردم به آن را بازتاب دادند و این پیرمرد در حضور رسانه‌ها، سفر دور و دراز خود برای پیدا کردن هیولا‌های بازی Pokemon Go را آغاز کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار