موفقیت عنوان Harry Potter: Wizards Unite در فروش

عنوان Harry Potter: Wizards Unite توانست دومین بازی سبک واقعیت افزوده در سودآوری شد.

دومین عنوان طولانی واقعیت افزوده، بازی Harry Potter: Wizards Unite شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشی که به تازگی از وب سایت Sensor Tower منتشر شده است، بازی Harry Potter: Wizards Unite دومین بازی طولانی ساخته شده در عناوین واقعیت افزوده بوده که منتشر شده است. این عنوان پس از یک ماه از انتشار توانست ۱۲ میلیون دلار برای شرکت سازنده خود سود آوری کند که مبلغ بسیار زیادی برای یک بازی تلفن همراه به حساب می‌آید، اما نباید فراموش کرد که اولین بازی طولانی سبک واقعیت افزوده که Pokemon Go نام دارد توانست در یک ماه اول انتشار خود ۳۰۰ میلیون سود آوری کند و در حال حاضر پر درآمدترین بازی تلفن‌های همراه به حساب می‌آید.

دومین عنوان طولانی واقعیت افزوده، بازی Harry Potter: Wizards Unite شد

عناوین دیگری که در سبک واقعیت افزوده ساخته شده بودند و توانستند سودآوری بالایی برای سازنده داشته باشند شامل: Jurassic World Alive که سودی ۱۰.۳ میلیون دلاری داشت، The Walking Dead: Our World با سودی ۳.۹ میلیون دلاری و Ghostbusters World با سود ۲۰۰ هزار دلاری می‌شوند. همچنین عنوان Harry Potter: Wizards Unite تاکنون بیشتر از ۱۵ میلیون بار دانلود شده است که تا این زمان توانسته است مقام دومین بازی پر طرفدار واقعیت افزوده موبایلی را کسب کند.


بیشتر بخوانید: گیم پلی بسیار طولانی بازی Gears 5


بازی Harry Potter: Wizards Unite در ۲۱ ژوئن سال جاری عرضه شد و توانست در هفته اول ۳ میلیون دانلود و ۱.۱ میلیون دلار سودآوری داشته باشد درحالی که رقیب اصلی این بازی یعنی پوکمون گو توانست ۲۴ میلیون دالنلود در هفته اول خود داشته باشد. در بازی هری پاتر گیمر باید عضو تشکیلاتی شود که کار آن‌ها سحر و جادو است و بازیکنان در طول بازی به دنبال اشیا گم شده هستند و پس از یافتن وسایل گمشده، از آن‌ها باید در جهت از بین بردن دشمنان خود استفاده کنند. همچنین گیمر می‌تواند این بازی را به صورت آنلاین و با سایر دوستان خود نیز انجام دهد.

انتهای پیام/

دومین عنوان طولانی واقعیت افزوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار