توزیع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت (ع) در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد کردستان از توزیع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت (ع) از دیدگاه اهل سنت در کردستان خبر داد.

 کتاب مناقب اهل بیت (ع) به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد کردستان گفت: ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت (ع) از دیدگاه اهل سنت در کردستان به مناسبت دهه کرامت در بین کانون‌های مساجد استان و مراکز و موسسات فرهنگی و قرآنی توزیع شد.

اوافزود: این تعداد ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت (ع) از دیدگاه اهل سنت تالیف استاد سید محمد طاهر هاشمی شافعی فقیه خوشنویس شاعر و ادیب کردستانی با اهتمام و مقدمه سید ناصرحسینی میبدی از انتشارات موسسه چاپ استان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مراکز و موسسات فرهنگی و قرآنی در استان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در ادامه تصریح کرد: کتاب مناقب اهل بیت (علیه السلام) از دیدگاه اهل سنت یکى از مجموعه نگاشته‌هاى حدیثى است که توسط یکى از عالمان شافعی مذهب در فضیلت اهل بیت (ع)، به رشته تحریر درآمده است.

او افزود: نویسنده در کتاب خود، متن احادیث را با ذکر سند آورده و ترجمه فارسى آن را نیز در اختیار قرار داده است.

گلباغی گفت: در تحقیق و تصحیح این اثر که به همت پژوهشگران بنیاد پژوهش‌هاى اسلامى آستان قدس رضوی انجام گرفته، منابع و ارجاع‌ها نیز استخراج شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.