ناکام ماندن سارق مسلح با اقدام شجاعانه فروشنده

سارق مسلحی که به خیال سرقتی آسان وارد یک فروشگاه شده بود هرگز تصور نمی کرد که با اقدام متهورانه فروشنده ناکام بماند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سارقی که با خیال سرقتی آسان وارد یک فروشگاه لوازم بهداشتی شده بود با عکس العمل شجاعانه فروشنده ناکام ماند. در این حادثه که در فروشگاهی در شهر «دالیان» چین رخ داد فروشنده شجاع با کمک بطری‌های الکل موفق به فراری دادن سارق شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته شده است شجاعت این فروشنده را در مواجهه با این سارق مسلح به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو سارق پس از ورود به فروشگاه در حالی که یک چاقو در دست دارد فروشنده را تهدید به تحویل تمام پول‌های موجود در صندوق می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس از گلاویز شدن فروشنده با سارق، فروشنده با استفاده از چهار بطری الکل به سارق حمله ور شده و دست کم ۹ ضربه به سر او وارد می‌کند.


بیشتر بخوانید


در ادامه در حالی که فروشنده خود را به نزدیک درب فروشگاه رسانده سارق با استفاده از تِی زمین شوی دوباره به او حمله ور می‌شود. سارق که بدلیل جراحات وارده به سر و صورتش در حالی که اوضاع مساعدی ندارد در این لحظه نقش بر زمین می‌شود. لحظاتی بعد پلیس در محل وقوع حادثه حاضر و این سارق را بازداشت کرد. تحقیقات پلیس چین از این سارق ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
مقابله با سارق خطرناكترين كار دنياست چون سارق به اينجاش رسيده و ديگه هيچي براي از دست دادن نداره و فقط پليس بايد باهاشون طرف بشه