امام جمعه رامهرمز: 

مدیران باید به فکر حل مشکل مردم باشند

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی گفت: مدیران باید به فکر حل مشکلات مردم باشند و طرح‌های جدید ارائه دهند تا اعتماد مردم بیشتر جلب شود.

  حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسئولان باید به فکر حل مشکلات مردم باشند و طرح‌های جدید ارائه دهند تا اعتماد بیشتری جلب شود و فرش‌های قرمز باید از زیر پای مدیران جمع شود چراکه در رامهرمز اقدام خاصی برای مقابله با کرونا انجام نشد.

او افزود: هشدار‌های لازم از سوی مسئولان به مردم در رابطه با برگزاری مراسم‌ها داده نشد و مدیری موفق است که طرح و برنامه داشته باشد، باید مدیران در این رابطه تلاش و پیگیری مضاعف کنند همچنین طرح دیمه و پروژه سیکل ترکیبی فقط طرح‌هایی فریب دهنده بودند و به مردم امید واهی دادند و همه این مشکلات به مسئولانی برمی گردد که خوب عمل نگردند.

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی عنوان کرد: در سال‌های آینده در حوزه زیرساخت‌های شهری و روستایی به علت نداشتن برنامه با مشکلات متعدد روبرو خواهیم شد و در حوزه کشاورزی نیز رامهرمز با مشکلات و موانع بسیاری روبرو خواهد شد از مسئولان خواسته شد همدیگر را درک کنند و اگر می‌خواهند به توفیق برسند دچار روزمرگی نشوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.