شهردار منطقه ۱۲ تهران مطرح کرد؛

تازه ترین جزئیات از انتقال دستفروشان پارکینگ پروانه به پارک شهر

سعادتی درباره آخرین وضعیت انتقال دستفروشان پاساژ پروانه به پارک شهر توضیحاتی داد.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت انتقال دستفروشان پارکینگ پروانه به پارک شهر گفت: از دستفروشان علاقه‌مند به انتقال به پارک شهر برای ادامه فعالیت ثبت نام به عمل آمد و تا به امروز بیش از ۵۰۰ نفر از آن‌ها جهت انتقال ثبت نام کردند.

شهردار منطقه ۱۲ تهران افزود: بعضی از کسبه پارکینگ پروانه تمایلی برای جابه جایی و انتقال به پارک شهر را ندارند، از این رو باید منتظر ماند تا ببینیم آیا پس از ایمن سازی پارکینگ پروانه آیا ادامه فعالیت آن‌ها در مجموعه پارکینگ پروانه فراهم می‌شود یا خیر که باید گفت تصمیم گیری در این زمینه نیازمند کار کارشناسی است.

سعادتی ادامه داد: بسیاری از دستفروشان با مشکل معیشتی مواجه هستند، اما باید گفت خواسته آن‌ها ایجاد فضای جدید برای ادامه فعالیت است که پیشنهاد ما در مدیریت شهری این بود در این بازه زمانی تا پاییز آن‌ها در پارک شهر فعالیت کنند.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت دستفروشانی که برای انتقال ثبت نام نکردند چه می‌شود؟ گفت: آن‌هایی که ثبت نام نکردند باید منتطر بمانند تا وضعیت ادامه فعالیت آن‌ها پس از ایمن سازی بررسی شود.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به حادثه کلینیک سینا اطهر گفت: حادثه ساختمان سینا اطهر در حالی رخ داد که این ساختمان ۳ اخطار ایمنی داشت، اما باید گفت پارکینگ پروانه تا به امروز نزدیک به ۲۷ اخطار ایمنی دریافت کرده است و با توجه به میزان مراجعه ۲۰ هزار نفری به این مجموعه اگر حادثه‌ای رخ دهد، به طور حتم شاهد فاجعه ملی خواهیم بود.

او گفت: برخی بر این باورند که انتقال دستفروشان پارکینگ پروانه به پارک شهر برای شهرداری تهران دارای منافعی است که ما تلاش کردیم با برگزاری جلسه‌ای ۳ ساعته اهداف خود را از ایمن سازی پارکینگ پروانه بیان کنیم.

شهردار منطقه ۱۲ تهران تصریح کرد: عده‌ای صحنه گردان حواشی پارکینگ پروانه هستند و نمی‌خواهند که این پارکینگ ایمن سازی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار