عنوان Crash Bandicoot با بیش از ۱۰۰ مرحله عرضه می‌شود

انتشار مطبی در فضای مجازی نشان می‌دهد که در جدیدترین نسخه Crash Bandicoot بیش از ۱۰۰ مرحله وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس ایمیلی منتشر شده در فضای مجازی، احتمالا عنوان Crash Bandicoot 4 بیش از ۱۰۰ مرحله دارد و علاوه بر این حالت‌ها و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است.

این ایمیل ابتدا توسط یکی از کاربران فضای مجازی در سرور Crash Bandicoot Reddit ارسال شده بود و سپس در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. گفته می‌شود که در واقع این عنوان یک مجموعه کامل است که بیش از صد مرحله دارد؛ همچنین حالت‌ها و توانایی‌های جدید کاراکتر‌ها یک گیم‌پلی جذاب خلق می‌کند.

در ادامه توئیتر منتشر شده در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

وجود بیش از ۱۰۰ مرحله در جدیدترین نسخه Crash Bandicoot

برای اینکه متوجه شوید داشتن بیش از ۱۰۰ مرحله چقدر می‌تواند برای گیمر‌های علاقه‌مند به این بازی جذاب باشد باید به شما بگوییم که سه گانه اصلی Crash Bandicoot در بین هر سه بازی تقریباً ۹۰ مرحله داشت؛ این یعنی به طور میانگین تقریباً ۳۰ مرحله در هر بازی وجود داشت. البته این تعداد، بسته به این که آیا شما به سطح مخفی دست پیدا می‌کردید یا خیر تغییر می‌کرد.

۵۹.۹۹ دلار هزینه خرید Crash Bandicoot 4 در سال ۲۰۲۰

در اخبار مربوطه، اخیراً تائید شده است که Crash Bandicoot 4: It About Time حاوی میکروترنزیشن نیست. پیشتر اخطاریه‌ای در فروشگاه مایکروسافت به نمایش درآمده بود که از وجود خرید‌های درون برنامه‌ای در این بازی خبر می‌داد که به نظر اشتباه می‌آمد.

عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای عرضه در تاریخ دوم اکتبر ۲۰۲۰ برای هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است. هزینه آن ۵۹.۹۹ دلار خواهد بود و بلافاصله پس از رویداد Crash Bandicoot 3: Warped عرضه می‌شود. می‌توانید این بازی را در فروشگاه مایکروسافت پیش‌خرید کنید. مطمئنا افراد زیادی به خرید این عنوان علاقه‌مند هستند زیرا Crash Bandicoot 4 یکی از نوستالژی‌ترین عناوین ساخته شده است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۰۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
یادش بخیر اینو تو پلی استیشن وان بازی می کردیم
آخرین اخبار