برخورد قضایی با تورگردان های غیر قانونی؛

شناسایی ۲۲ تورگردان غیرمجاز در ارومیه

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۲ تورگردان غیرمجاز در ارومیه شناسایی و به دستگاه‌های قضایی و انتظامی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ریتا خضرزاده  معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۲ تورگردان غیرمجاز در ارومیه که با راه‌اندازی کانال‌ها و صفحات در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و بازاریابی برای سفر‌های گروهی می‌کردند، شناسایی و به دستگاه‌های قضایی و انتظامی معرفی شدند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: این افراد با وجود تبلیغ در فضای مجازی، هیچ‌گونه مجوز قانونی برای این کار نداشتند.

خضرزاده بیان کرد: رصد و شناسایی فعالان گردشگری غیرمجاز اعم از تورگردان، مراکز اقامتی غیرقانونی از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی به صورت جدی و مستمر در دستور کار قرار دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود برای بهره‌مندی از خدمات رفاهی بیشتر در سفر‌های گروهی به آژانس‌های خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز سطح استان مراجعه و به تور‌های تبلیغ کننده در فضای مجازی اعتماد نکنند.

این مسئول  با اشاره به همدلی و تعامل ادارات، سازمان‌ها ونهاد‌های مسوول استان در برخورد با متخلفان در حوزه تورگردانی و گردشگری گفت: مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده تا در زمینه برخورد با اینگونه موسسات غیرمجاز موازی کاری و یا غفلتی صورت نگیرد.

خضرزاده اضافه کرد: با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌غربی نیز مکاتبات لازم صورت گرفته و درباره عدم همکاری دفاتر با دلالان و واسطه‌ها هشدار‌های جدی داده شده‌است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.