رادیو اقتصاد روی موج تابستان/ معرفی برنامه‌های رادیویی با رویکرد اقتصاد و کسب و کار

رادیو اقتصاد برای تابستان ۹۹ برنامه‌هایی متنوع، آگاهی‌دهنده و سرگرم‌کننده‌ دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌ رحم علیزاده مدیر طرح و برنامه ریزی شبکه رادیویی اقتصاد، در خصوص برنامه‌های این شبکه در تابستان سال ۹۹ گفت: فصل تابستان هم فصل کار و تلاش و تحرک و پویایی در همه ابعاد زندگی است و هم فرصتی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح و سرگرمی.  شبکه رادیویی اقتصاد با توجه به ماموریت خود که بیشتر نگاه اقتصادی و کسب و کاری است، در راستای کمک به جهش تولید بعد از وقفه چند ماهه در کشور به دلیل بیماری کرونا قدم برمی‌دارد.

وی افزود: برنامه «ایستگاه نود و هشت» با رویکرد برنامه ریزی اوقات فراغت، مشاوره‌های آموزشی با در نظر گرفتن فراغت سالم برای رده‌های مختلف سنی و خانواده‌های محترم در فصل تابستان تهیه می شود. این برنامه هر روز از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح از شنبه تا چهارشنبه با موضوع خانواده و مسئال مهم اقتصادی خانواده به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان و گویندگی معصومه سادات سید علوی و امیر زنده دلان پخش می‌شود.

علیزاده در ادامه گفت: برنامه «دکه» نیز برنامه ای نمایشی با هدف تفریح و سرگرمی و رویکرد استفاده بهینه از فصل تابستان و گذراندن اوقات فراغت همراه با شادی و سرگرمی است.

مدیر طرح و برنامه ریزی شبکه رادیویی اقتصاد همچنین درباره برنامه «دوباره صبح» گفت: این برنامه زنده، به صورت جنگ روز‌های پنج شنبه از ساعت ۶ الی ۸ صبح به تهیه کنندگی حمیده رضا سلطانی با هدف تفریح و سرگرمی تهیه و پخش می‌شود که در فصل تابستان با رویکرد طنز‌های شاد و مفرح و جذب مخاطبان برای گذراندن اوقات فراغت ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: «جمعه بازار» هم برنامه ای است که روز‌های جمعه ساعت ۸ الی ۹ صبح با هدف تقویت نگرش‌ها و باور‌ها و رویکرد تفریح و سرگرمی در فصل تابستان با محوریت بازارگردی‌های تابستانی و کسب و کار به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان و گویندگی میرطاهر مظلومی روی آنتن می‌رود.

وی درباره برنامه «دخل و خرج» توضیح داد: «دخل و خرج» برنامه ای مسابقه ای است و با هدف ایجاد انگیزه در مخاطبان و خانواده‌ها با رویکرد تفریحی و سرگرمی و چالش‌های خانواده در خصوص اوقات فراغت روز‌های جمعه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار