بدون این مواد غذایی هرگز لاغر نشوید!

رژیم‌های غذایی آدابی دارند که باید از آن‌ها پیروی کنیم تا در حین کم کردن وزن دچار مشکل نشویم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  آنا یلکینا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله‌ای می‌نویسد: مصرف روزانه گیاهان تازه به مقدار زیاد به جوانسازی بدن، عملکرد دستگاه گوارش و مقاومت در برابر سرطان کمک می‌کند. و باید در رژیم های غذایی استفاده شود.

به گفته وی، رژیم غذایی باید شامل اسفناج، جعفری، ریحان، کرفس، کلم بروکلی و نعنا باشد. این مواد حاوی مقدار زیادی کلسیم، منیزیم، آهن، پتاسیم، فسفر، روی، ویتامین‌های A، C، E، K هستند.

آنا یلکینا در اینستاگرام خود می‌نویسد: "سبزیجات سبز نیز دارای مقدار زیادی فیبر هستند، مصرف این سبزیجات تنظیم کننده دستگاه گوارش است، به کنترل وزن و سلامت روده کمک می‌کند. "

غذا‌های سبز همچنین سرشار از ویتامین K۱ هستند. این سبزیجات محافظت از استخوان‌ها از پوکی استخوان را بر عهده دارند و از بروز بیماری‌های التهابی جلوگیری می‌کند.

این متخصص تغذیه در ادامه می‌نویسد که یک لیوان اسموتی سبز دارای خاصیت ضد پیری بر مغز است و از افت فعالیت ذهنی که با افزایش سن ظاهر می‌شود، جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، سبزیجات سبز حاوی ویتامین B است، که بر سلامت قلب تأثیر می‌گذارد و همچنین از سرطان محافظت می‌کند.

منبع: اسپوتنیک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.