دستگیری ۴ مخل نظم و امنیت در نیشابور

۴ مخل نظم و امنیت عمومی که تحت تعقیب قضایی نیز بودند در نیشابور شناسایی و دستگیری شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین دهقانپور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی تیراندازی چند مخل نظم و امنیت عمومی با سلاح شکاری در یکی از مناطق نیشابور، ایجاد خسارت به یک مغازه و هم چنین تخریب خودرو و سلب آسایش عمومی، شناسایی و دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی نیشابور با اشراف اطلاعاتی محل اختفای متهم اصلی را که به همراه ۳ نفر دیگر از همدستانش که وی را همراهی کرده بودند در یکی از روستا‌های بخش مرکزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی به منظور دستگیری آن‌ها به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی نیشابور نیمه شب گذشته هر ۴ متهم را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی و قبل از فرار دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه اسلحه شکاری، انواع سلاح سرد به همراه مقداری موادمخدر و همچنین یک دستگاه خودرو پژوپارس که با آن تردد داشتند را کشف کردند.

بیشتر بخوانید

  • دهقان پور بیان کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کنند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد .

انتهای پیام// ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.