میزان ذخایر خونی خراسان رضوی وضعیت مطلوبی ندارد

پایگاه اهدای خون ثامن نزدیکترین پایگاه به حرم مطهر رضوی،در انتظار داوطلبان اهدای خون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید عبداللهی مدیر کل انتقال خون استان گفت: با توجه شیوع مجدد ویروس کرونا در استان و کاهش شدید ذخایر خونی و اعمال محدودیت‌ها و بنا به مشکلات بوجود آمده پایگاه اهدای خون امید در مجتمع تجاری اقامتی امید تعطیل و پایگاه اهدای خون ثامن از روز شنبه مورخ ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب فعالیت خود را مجدد آغاز خواهد نمود.

او  افزود: کمک به نجات جان همنوعان از والاترین اعمال حسنه است و پایگاه ثامن مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی در انتظار داوطلبان اهدای خون است.
 
عبدالهی بیان کرد: از زمان انتشار ویروس بیماری کووید ۱۹ و بسته شدن درب‌های حرم مطهر رضوی این پایگاه در اولین روز هفته فعالیت خود را آغاز خواهد نمود، از همه‌ی مردم نوع دوست و مومن مشهد درخواست میکنیم با مراجعه به این پایگاه و اهدای خون خود در کمک به نیازمندان به خون و فرآورده‌های خون سالم این اداره کل را یاری نمایند.

بیشتر بخوانید
و از رسانه‌های عمومی نیز خواست در معرفی این پایگاه به مردم مشهد و زائران بارگاه مطهر رضوی تلاش کنند. پایگاه ثامن ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست پارکینگ شماره ۴ حرم مطهر رضوی از ساعت ۸ الی ۱۳ پذیرای قدوم سبز اهداکنندگان قهرمان خون می‌باشد.

مدیر کل انتقال خون استان تاکید کرد: اداره کل انتقال خون خراسان رضوی تامین خون ۶۰ بیمارستان در این استان را بر عهده دارد و این در حالی است که اکنون میزان ذخایر خونی استان وضعیت مطلوبی ندارد.

انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.