فوتی‌های کرونا در کرمان از مرز ۲۰۰ نفر گذشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با فوت ۶ کرمانی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در کرمان به ۲۰۲ نفر رسید. 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کووید19 مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ فوت کردند که از این تعداد، ۳ نفر در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در شهرستان های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک نفر در حوزه  دانشکده علوم پزشکی سیرجان بودند. 

او افزود: با تعداد فوتی های جدید، مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون به ۲۰۲ نفر رسید. 

شفیعی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۶۲ نفر به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند که ۲۴ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۷ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۳ مورد مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.  

او با بیان اینکه هم اکنون ۳۲۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۵۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۸۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴۸ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.  

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان را از ابتدای شیوع این بیماری، ۲ هزار و  ۲۸۹ نفر اعلام کرد.  

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار