ادامه روند افزایشی کرونا در مازندران

۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مازندران بستری شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به  افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در استان اشاره کرد و گفت: ۱۳۶ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۶۶ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۵۶۳ بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: شهر‌های آمل، بابل، بهشهر، رامسر، محمودآباد، سوادکوه و نوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و برخی شهر‌ها مانند قائمشهر در وضعیت نارنجی به سر می‌برند که اگر اقدامات لازم صورت نگیرد در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: سفر به شمال بازی با جان مردم است

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران استفاده از ماسک را در پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ بسیار ضروری دانست و گفت: اگر ۸۰ درصد جامعه از ماسک استفاده کنند تا حدود زیادی از ابتلای افراد به بیماری کرونا جلوگیری می‌شود.


پیشتازی کرونا در بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۴ بیمار جدید از دیروز تا امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۲ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۵۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های بابل تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.