رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خدمت خالصانه و صادقانه به مردم تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

خدمت خالصانه و صادقانه به مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در نشست تمدن سازان با محوریت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها گفت: صیانت و حفاظت از حقوق عامه و بیت المال و ورود‌های جدی و تاثیرگذار از طریق بازدید‌های میدانی و حضور در صحنه از سوی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی که به صورت مستمر و مداوم انجام می‌گیرد از جمله اموری است که به جد بر آن تاکید می‌شود.

او افزود: ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان از طریق حضور مسئولان قضایی استان در مساجد محلات محروم و کم‌برخوردار، راه اندازی طرح هر مسجد یک حقوقدان به منظور افزایش اطلاعات حقوقی شهروندان و راه‌اندازی کار گروه‌های جهادی بخشایش به منظور ایجاد صلح و سازش با استفاده از ظرفیت معتمدین محلی بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: دستگاه قضایی استان همواره آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت خود در راستای پیشرفت و توسعه استان و خدمتگزاری بهتر و بیشتر به مردم به مردم حمایت‌های لازم قضایی در حوره‌های مختلف به ویژه در بحث حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی به منظور رونق تولید و اشتغال انجام دهد.

عتباتی با تشریح فرایند و مراحل حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی با تأسی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت: دو بخش مهم برای حرکت به سمت سوی تمدن نوین اسلامی عبارتند از: بخش مربوط به صنعت، سیاست، علم و ... و بخش دیگر مربوط به سبک زندگی، نوع رفتار، کسب و کار است که در صورت حرکت این دو بخش بر مدار قانون که در نظام اسلامی بر پایه احکام و شریعت اسلامی بنا نهاده شده است موجب تسهیل در تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

او افزود: پیروزی شکوهمند اسلامی ایران و سپس تشکیل ساختار دولت اسلامی و کشور اسلامی نمونه بی بدیل از شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است که ایدئولوژی آن در سراسر جهان گسترش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به کار جهادی کار گروه‌های جهادی در رفع معضلات و مشکلات مردم و تلاش آنان برای محرومیت زدایی گفت: اقدام بسیار خوبی در استان از سوی گروه‌های جهادی شکل می‌گیرد که این اقدام بسیار ارزشمند، نیازمند فرهنگ سازی است تا در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.