حرمت‌شکنی جدید آل سعود/ باز شدن پای مدلینگ زنان جهان به مدینه منوره

روزنامه القدس العربی اعلام کرد مقامات سعودی مجوز تصویربرداری از مدل‌های زن جهان در مدینه منوره را صادر کرد که با انتقاد‌های بسیاری مواجه شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، مقامات عربستان سعودی اجازه فعالیت تصویربرداری از مدل‌های زن جهان در این کشور را صادر کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، تصمیم عربستان سعودی در خصوص صدور مجوز فیلم برداری از مدل‌های زن جهان در یکی از مناطق مدینه منوره به هدف تهیه تیزر‌های تبلیغاتی، موجی از انتقاد‌ها و جنجال‌ها را در پی داشته است.

مقامات عربستان سعودی  در این حرمت‌شکنی جدید به مجله مد و فشن «ووگ» اجازه داده اند تیزر تبلیغاتی یک شرکت آمریکایی در این منطقه ساخته شود.

بر همین اساس، نسخه عربی مجله مد و فشن «ووگ» که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد، تصاویر مستهجنی از حضور مدل‌های معروف زنان در این پروژه را منتشر کرده است.

صدور چنین مجوزی و انتشار تصاویر خلاف شئونات اسلامی با قداست شهر مدینه منوره هیچ گونه تناسبی ندارد و این امر با انتقاد‌ها و مخالفت‌های بسیاری در این کشور موجه شده است.

سایت «میدل ایست مانیتور» با انتشار این مطلب نوشته است: ساخت تیزر تبلیغاتی با تصویربرداری از زنان مد و لباس در مدینه منوره در چارچوب اصلاحات ادعایی عربستان قرار می‌گیرد که از طریق آن به دنبال جذب گردشگران خارجی و ادامه اقدامات جنجال برانگیز این کشور نظیر کاهش قدرت پلیس دینی و برداشتن محدودیت‌های اختلاط میان زنان و مردان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ننگ و مرگ و رسوایی دنیا و آخرت بر خاندان خبیث موذی و منحوس و ملعون آل سعودی سقوطی سفاکان فاسدین و فاسقین متجاهرین جنایتکاران خائنین به اسلام و مسلمین باد .
آخرین اخبار