ایجاد تفاهم نامه چهارجانبه قرآنی در شهرستان بشرویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه از اجرای تفاهم‌نامه چهارجانبه قرآنی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خبرداد.

حجت الاسلام بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: لازم است ادارات فرهنگی شهرستان برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی برنامه‌های قرآنی خود را با همکاری خانه‌های قرآن و عترت در سطح شهرستان برگزار و از این مراکز قرآنی حمایت کنند.

او افزود: همه مجموعه‌های فرهنگی به‌ویژه ادارات فرهنگی و فعال در عرصه قرآنی باید بر اساس نیاز زمان و امکانات روز با بسیج تمامی ظرفیت‌های خود به‌صورت جهادی در قرآنی کردن جامعه که زمینه‌ساز تمدن نوین جهانی است تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام بهشتی فر اظهار کرد: در اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، قرآن و جایگاه قوانین آن در تمدن اسلامی دارای جایگاه مهمی است، زیرا اولین و عالی‌ترین منبع مشترک بین همه فرق اسلامی است. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه بیان کرد: با توجه به جامعیت قرآن کریم و جوابگو بودن آن به همه نیاز‌های فردی و اجتماعی بشر، قرآن و قرآنی کردن جامعه شرط اصلی تحقق تمدن نوین اسلامی است.

او تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز در جهت اجرای نیات واقفین، وقف‌های قرآنی هر روستا را مشخص و با همکاری خانه‌های قرآن و عترت به نیات واقفین عمل کند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار