هندی‌ها همچنان در حال رکوردزنی کرونایی هستند

بنا به اعلام مقامات وزارت بهداشت هند، امروز نیز بار دیگر رکورد جدیدی در میزان ابتلا به کرونا در یک روز در این کشور به ثبت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بنا بر اعلام مقامات بهداشت هند، در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور بیش از ۲۸ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که این رقم رکورد جدیدی در میزان ابتلای یک روزه به کرونا در هند محسوب می‌شود.

بنا به گفته مقامات هند، در شبانه روز گذشته ۲۸ هزار و ۵۵۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در همین مدت نیز ۵۵۱ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. مقامات بهداشت اعلام کردند میزان مرگ و میر کرونایی در هند ۲.۷۲ درصد است و تاکنون ۶۳ درصد بیماران نیز بهبود یافته‌اند.

در مجموع تاکنون ۸۴۹ هزار و ۵۵۳ نفر در هند به کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها ۵۵۷ هزار و ۲۹۵ نفر بهبود یافته‌اند. همچنین بر اساس آمار اعلام شده، تاکنون ۲۲ هزار و ۶۷۴ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته وزارت بهداشت هند، تاکنون در این کشور ۲۸۰ هزار و ۱۵۱ تست کرونا انجام شده است. شمار مبتلایان این کشور در عرض تنها چهار روز از ۷۰۰ هزار به ۸۰۰ هزار رسیده و از ششم ژوئیه هند در رده سوم آلوده‌ترین کشور‌ها به ویروس کرونا ایستاده است. آمریکا و برزیل به ترتیب در رده‌های اول و دوم و پیش از هند از نظر آلودگی به کرونا قرار دارند.

به دنبال افزایش شیوع کرونا در این کشور دولت محدودیت‌هایی را در ایالت‌های کارناتاکا، ناگالند، مگالایا، ماهاراشترا، تامیل نادو، میزورام، جرخند، بنگال غربی، اوتار پرادش و ادیشا اعمال کرده است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کووید-۱۹ در جهان تاکنون ۱۲ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۳۹ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۶۷ هزار و ۶۴۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۷ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۱۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار