ارسال پرونده بازی استقلال و پارس‌جنوبی به فیفا منتفی شد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: نیازی نیست که پرونده بازی با استقلال را به مجامع بین المللی ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم درخصوص دیدار برگزار نشده این تیم با استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: باید بگویم که این پرونده، موضوع داخلی است. پیگیر هستیم و مکاتباتی را هم انجام داده‌ایم. قطعاً فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی حق را به حقدار می‌دهند. این موضوع را در کشور حل می‌کنیم و نیازی نیست که در مجامع بین المللی طرح موضوع کنیم.

هنوز پاسخی از کمیته انضباطی نگرفته ایم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره مکاتبات این باشگاه با فدراسیون فوتبال در خصوص این دیدار گفت: هنوز جواب خاصی داده نشده است. باشگاه استقلال به شهر جم نیامد و آن‌ها دلایل خاص خود را داشتند. از طرفی ما هم دلایل خاص خودمان را داریم. پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده شده و در آنجا تصمیم گیری می‌شود.

از نظر ما، کرونایی‌های استقلال به ۲۵ درصد نرسیدند

رضاییان درباره ادله باشگاه استقلال تصریح کرد: لیست بازیکنان استقلال را نگاه کردیم، سپس لیست نفرات کرونایی استقلالی‌ها را هم دیدیم. از نظر اسنادی که ما داریم، نفرات مبتلا به کرونا، به ۲۵ درصد نرسیدند. آن‌ها باید برای بازی با ما به شهر جم می‌آمدند. وقتی که تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور می‌خواهند به شهر ما بیایند، تمهیدات خاصی اندیشیده می‌شود. برای بازی با استقلال هم این کار را کردیم و حتی فدراسیون به ما گفته بود که شاید بازی ما با استقلال یک روز دیرتر برگزار شود. به همین دلیل نفرات یگان ویژه هم در شهر ماندند اما متأسفانه استقلال نیامد.


بیشتر بخوانید:


روز بازی سردرگم بودیم

او افزود: روز بازی سردرگم بودیم و تیم داوری هم وارد زمین شد. دلایل استقلال را نمی‌دانیم، اما آن‌ها وارد زمین نشدند. دلایلی که داریم از نظر خودمان قابل قبول است و حالا منتظر صدور رای از سوی کمیته انضباطی هستیم.

ورود ما به زمین، یکی از قواعد بازی بود

رضاییان در پاسخ به این سوال که چرا وقتی جمی ها می‌دانستند استقلال در شهر جم حضور ندارد، تیم پارس جنوبی وارد زمین مسابقه شد، گفت: استقلال باید وارد زمین می‌شد. حتی فدراسیون به ما گفته بود که شاید استقلال روز بازی ساعت ۹ از تهران به سمت عسلویه برود. فدراسیون به ما گفته بود که شرایط را تغییر ندهیم و شاید بازی با چند ساعت تاخیر آغاز شود. ما، ناظران و داوران وارد زمین شدیم و چنین کار‌هایی قواعد بازی هستند.

او ادامه داد: به هرحال گزارش به کمیته انضباطی ارسال می‌شود و نظر نهایی با این کمیته خواهد بود، اما قصد خاصی از وارد زمین شدن، نداشتیم.

تاکنون به سقوط فکر نکرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه پارس در خصوص احتمال بقای این تیم در لیگ نوزدهم گفت: در انتهای جدول رقابت سخت است. تلاش خودمان را می‌کنیم و بچه‌ها ظرفیت بالایی دارند. در برهه‌ای از فصل، تیم ما تمرکز خودش را از دست داد، اما دیدید که بچه‌ها با همه وجودشان مقابل سپاهان بازی کردند. به آینده خوشبین هستیم، می‌خواهیم در لیگ باقی بمانیم و تاکنون به سقوط فکر نکرده‌ایم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار