سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد:

طلسم قهرمانی تیم ما در لیگ ووشو شکسته شد/ صدیقی توانایی تکرار موفقیت‌ها را دارد

شیرآقایی گفت: با طلسم شکنی تیم دانشگاه آزاد توانست برای اولین بار قهرمان لیگ برتر ووشو شود.

کیوان شیرآقایی سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی مشترک این تیم با تیم پارس جنوبی جم در لیگ ووشو اظهار کرد: ما دوست داشتیم مرحله فینال لیگ هم برگزار و با هیجان بیشتری قهرمان مشخص شود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد که با نظر فدراسیون مبنی بر لغو مسابقات  موافقت و  از تصمیم گرفته شده تبعیت کنیم.

او ادامه داد: به هر حال سلامتی ورزشکاران مهم‌تر از برگزاری مسابقات است. از ابتدای مسابقات هم هدف ما قهرمانی بود و در گروه خود توانستیم پارس ناجا را شکست بدهیم و امید زیادی به کسب قهرمانی داشتیم و در نهایت به آن دست یافتیم. به هر حال ما از لغو لیگ ووشو راضی هستیم. تیم دانشگاه آزاد برای اولین بار قهرمان لیگ ووشو شد و  در این زمینه طلسم شکنی کردیم.  

طلسم قهرمانی تیم ما در لیگ ووشو شکسته شد/ صدیقی توانایی تکرار موفقیت‌ها را دارد

 تیم دانشگاه آزاد شخصیت قهرمانی دارد

شیرآقایی درباره برنامه ریزی برای فصل جدید لیگ ووشو  بیان کرد: به هر حال باید شرایط به حالت عادی برگردد تا فدراسیون ووشو برای فصل جدید مسابقات تصمیم بگیرد. ما قصد داریم با قدرت در مسابقات حاضر شویم و ثابت کنیم که تیم ما شخصیت قهرمانی دارد.  

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد درباره ارزیابی اش از لیگ ووشو گفت: به نظرم سطح فنی لیگ ووشو خوب بود و همه تیم‌ها با وجود مشکلات اقتصادی با تمام قوا در مسابقات شرکت کردند. تیم‌های پارس جنوبی جم و پارس ناجا از کیفیت خوبی برخوردار بودند. لیگ خوب می‌تواند به تیم ملی کمک کند و از ووشوکاران برتر به عنوان یار کمکی تیم ملی استفاده کرد.

تیم ووشوی دانشگاه آزاد به تعهدات مالی اش عمل کرد

شیر آقایی درباره وضعیت مبلغ قرارداد‌های ورزشکاران در لیگ ووشو بیان کرد: دانشگاه آزاد یکی از تیم‌های باسابقه ووشو است که تاکنون به تعهداتش عمل کرده است. اعتماد ۲ جانبه بین مدیرعامل و ورزشکاران وجود دارد و مطالبات مالی به طور کامل  پرداخت شده است. علی نژاد رئیس سابق فدراسیون زحمت زیادی کشید تا لیگ ووشو به صورت مداوم برگزار شود و پابرجا بماند.  به هر حال اطمینان خاطر به ورزشکاران داده شد تا از حضور در لیگ درآمدی کسب کنند. مبلغ قرارداد‌های ووشو شرایط بدی نسبت به سایر رشته‌های رزمی ندارد، اما امیدوارم سرمایه گذاری بیشتری صورت بگیرد تا ورزشکاران به حضور در مسابقات ترغیب شوند.  

او درباره انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو گفت: ووشو با مدیریت علی نژاد نتایج درخشانی گرفته است و شاهد رشد قابل توجهی در این رشته ورزشی بودیم. به هر حال  تداوم موفقیت‌ها در ووشو سخت است، اما صدیقی توانایی تکرار افتخارات  را دارد. صدیقی با شناخت خوبی که از مسائل ووشو دارد به طور حتم می‌تواند برنامه ریزی درستی برای این رشته ورزشی کند. همچنین رئیس فدراسیون ووشو باید توانمند باشد تا بتواند روابط خوبی با فدراسیون آسیایی و جهانی برقرار کند و کرسی‌های بین المللی حفظ شود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار