پايش عرصه محيط زيست پالايشگاه خانگيران با پهپاد

رئيس محيط زيست شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد گفت: با هدف پايش و حفاظت از عرصه محيط زيست و نگهداشت منابع طبيعی، از خدمات فناوری نوين پهپاد در اين مجتمع گازی استفاده می شود.

ايرج اجلالی رئيس محيط زيست شركت پالايش گاز شهيد هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بسياری از تهديدهای زيست محيطی، تخريب منابع و آلودگي های ايجاد شده در زمين، نتيجه فعاليت های غيرمنطبق با دستورالعمل های  محيط زيست و عدم شناسايی به موقع آن ها می باشد.

او افزود: در راستای حفاظت هر چه بيشتر از محيط زيست اطراف پالايشگاه، استفاده از فناوری های روز را با مشاركت‌ كاركنان و سازمان‌های مردم نهاد در دستور كار قرار داده‌ايم.


بیشتر بخوانید: 


رئيس محيط زيست شركت پالايش گاز شهيد هاشمی نژاد ادامه داد: پالايشگاه خانگيران سرخس به عنوان نخستين شركت در مجموعه عظيم صنعت گاز اقدام به برنامه ريزی و استفاده از خدمات پهپاد نموده است.

اجلالی بيان كرد: به دليل نياز اين واحد از خدمات پهپاد جهت كنترل و مديريت آلايندهای زيست محيطی، پايش و حفاظت از محيط زيست، پايش كانون های ايجاد گرد و غبار، شناسايی مسيل سيلاب های حاصل از بارندگی، پايش مراتع اطراف پالايشگاه، شناسايی مراتع خشك شده و مستعد حريق، پايش آب بندها "ميزان آب ارسالی به آب بندها"و بررسی و مديريت فضای سبز از پهباد استفاده می گردد.

انتهای پیام//م.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار