تشکیل کلینیک کسب و کار برای رفع موانع واحد‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تشکیل کلینیک کسب و کار برای رفع موانع واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال در استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به تشکیل کلینیک کسب و کار در استان اردبیل، از نقش مهم این کلینیک‌ها در فعال سازی واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال خبر داد.

او عارضه یابی و رفع موانع تولید واحد‌های مشکل دار را یکی از نیاز‌های اساسی و ضروری صنعت استان دانست و اظهار داشت: با توجه به نیاز صنایع به مشاوره و تبیین راهکار‌های مناسب برای افزایش تولید، شرکت شهرک‌های صنعتی طبق دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در سال گذشته مبادرت به تشکیل کلینیک کسب و کار در استان نموده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تشکیل کلینیک کسب و کار در استان را قدم بسیار مثبتی در جهت عارضه یابی و رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی دانست و بیان کرد: مشکلات صنعتی واحد‌های تولیدی تنها مختص به مشکلات مالی نبوده و برخی از مشکلات از قبیل عدم تکنولوژی و فناوری، ارتقای بهره‌وری و مشکل مدیریتی می‌تواند باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای واحد‌های تولیدی گردد.

اهلی ادامه داد: با عارضه یابی درست و دقیق می‌توان به سادگی، عوارض و آسیب‌های متعددی را از دوش صنایع برطرف نمود که در این بین، نقش مشاورین صنعتی بسیار حائز اهمیت و کارگشا خواهد بود.

او تصریح کرد: با اقدامات انجام شده توسط کلینیک کسب و کار استان، در سال گذشته برای بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی عارضه یابی و مشاوره ارائه شده است که در سال جدید نیز این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای رسیدن به اهداف اقتصادی حوزه صنعت و تحقق اهداف سیاست‌های جهش تولید، از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص کلینیک کسب و کار برای واحد‌های صنعتی استان استفاده می‌کنیم تا شاهد استمرار رشد و رونق اقتصادی استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.