بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان کشف شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان گفت: در خرداد ماه امسال ۳۴۸ پرونده قاچاق کالا به ارزش۱۵۲میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در استان تشکیل شده که در همین رابطه ۸ باند متلاشی و ۳۴۰نفر دستگیر شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان گفت: در خرداد ماه امسال ۳۴۸ پرونده قاچاق کالا به ارزش۱۵۲میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در استان تشکیل شده که در همین رابطه ۸ باند متلاشی و ۳۴۰نفر دستگیر شده است.
احمد مجدیان با اشاره به میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان اظهار داشت: خردادماه امسال بیش‌ترین کالای قاچاق کشف شده در این استان مربوط به قاچاق ۲۱ هزار ۷ دستگاه لوازم خانگی در قالب ۶۵ پرونده به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

او افزود: ۹۳۸ دستگاه لوازم یدکی خودرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد ریال، ۱۵۱ طاقه پارچه در قالب ۴ پرونده به ارزش ۳ میلیارد ریال، ۳ هزارو ۹۶۰ کیلو گرم بادام زمینی، ۱۵۰ کیلو گرم گیاهان دارویی خرداد ماه امسال در استان لرستان کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان با بیان اینکه میزان مواد غذایی کشف شده در خرداد ماه ماه امسال ۳ هزار و ۵۶۰ بسته به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بوده است، عنوان کرد: ۱۲ هزارو ۱۰۰ کیلوگرم برنج به ارزش ۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال، ۴۰۰ کیلو گرم چای به ارزش ریالی ۴۸۰ میلیون ریال، از دیگر کشفیات کالا‌های قاچاق خرداد ماه در استان لرستان بوده است.

او بیان کرد: ۴ هزار و ۴۶۵ قلم دارو به ارزش در قالب ۶ پرونده به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال، هزار و ۸۲۲ عدد اسباب بازی به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون ریال و همچنین هزار و ۶۲۷ ثوب البسه به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در خردماه امسال کشف شده است.

مجدیان گفت: ۴۲۱ هزار و ۹۸۰ نخ سیگار به ارزش یک میلیارد ریال، ۵۰۰ کیلو گرم کود شیمیایی به ارزش یازده میلیون ریال، ۹۱۰ عددکیف به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، ۵ هزار و ۲۴۷ قلم لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال از دیگر کشفیات کالای قاچاق خرداد ماه امسال در استان لرستان بوده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان در رابطه با کشفیات قاچاق کالا‌های ممنوع در این استان نیز خاطرنشان کرد: در خرداد ماه امسال ۷ هزار و ۵۲ لیتر مشروبات الکی دست‌ساز به ارزش ۳ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال، ۷۶ بطری مشروبات خارجی به ارزش ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، رسیور ماهواره ۴۰ عدد به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال، دیش ماهوره ۱۱۰ عدد به ارزش ۶۶ میلیون ریال، LNB ۲۲۷ عدد به ارزش ۹۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و همچنین آثار سمعی بصری مبتذل و مستهجن ۲ هزار و ۱۲۱ عدد به ۵۳ میلیون و ۲۵ هزار ریال ریال، کشف شده است.

مجدیان با اشاره به قاچاق دام در یک ماهه گذشته امسال اظهار داشت: ۲۳۷ رأس گوسفند در استان لرستان کشف شده است.

او در رابطه با تعداد پرونده‌های قاچاق کالا تشکیل شده درخرداد ماه امسال افزود: امسال ۳۴۸ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۵۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تشکیل شده که در همین رابطه ۸ باند متلاشی و ۳۴۰ نفرمرد دستگیر شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار