از پیگیری مشکل آب آشامیدنی دالاهو تا حضور پر رنگ رسانه در مقابله با کرونا

فرماندار دالاهو گفت : رفع مشکل آب آشامیدنی حوزه شهرستان با جدیت در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : برخی روستا‌ها و محله‌هایی در شهر‌های سه گانه شهرستان دالاهو مانند بسیاری از نقاط کشور و استان، با مشکل کم آبی مواجه هستند.

او گفت : در راستای چاره اندیشی و رفع این مشکلات پیگیری‌های لازم صورت گرفته و در ابتدای همین هفته مدیر عامل آب و فاضلاب استان در شهرستان حضور یافته و بطور دقیق موانع را مطرح و پیشنهادات لازم هم جهت رفع مشکل ارائه شد.

فرماندار دالاهو در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر‌های کرند و ریجاب گفت: با عنایت استاندار کرمانشاه سه میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص یافته و اوایل شهریور این طرح به بهره برداری می‌رسد.

محمدی از همکاری و همراهی در باره صرفه جویی در مصرف آب، از مردم شریف شهرستان صمیمانه سپاسگزاری کرد.

توفیق در مقابله با بیماری کرونا با همراهی و حضور پررنگ اصحاب رسانه امکان پذیر است

محمدی در ادامه گفت : حضور پر رنگ و تلاش‌های شبانه روزی و بدون چشمداشت اصحاب رسانه در پیشگیری و آگاه سازی و ایجاد حساسیت و همراهی با مجموعه ستاد ملی کرونا بسیار پر رنگ و اثر گذار و بعنوان کارنامه موفق در این مقطع از تاریخ کشورمان ثبت خواهد شد.

او گفت : تعامل و همکاری مدیران، مردم و اصحاب رسانه در این زمینه بسیار مطلوب بوده و موفقیت‌های بدست آمده مرهون همکاری همه جانبه مجاهدان عرصه صیانت از سلامت مردم، حضور پر رنگ و فعال اصحاب رسانه، همکاری صمیمانه متنفذین و بزرگان و پای کار بودن اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان است.

فرماندار شهرستان دالاهو افزود : برای کسب موفقیت در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، تداوم این اهتمام و همراهی ضروری است

دولت تدبیر و امید در مقوله اشتغال کارنامه درخشان و قابل دفاعی دارد

فرماندار شهرستان روانسر گفت : دولت تدبیر و امید در مقوله راه اندازی کسب و کار‌های جدید و اشتغال کارنامه درخشان و قابل دفاعی دارد و مدیران در این راستا باید اطلاع رسانی مطلوبی داشته باشند.

سعدی مصطفی زاده افزود : ایجاد نشاط و امید آفرینی رسالت مدیران در این دوران حساس است و اطلاع رسانی‌های درست و به موقع می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

مصطفی زاده ادامه داد : سال جهش تولید بهترین فرصت برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در شهرستان است.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: ۳۹۰ طرح اقتصادی در این شهرستان با اشتغالزایی ۴۴۰ نفر مشمول دریافت تسهیلات ناشی از بیماری کرونا هستند.

مصطفی زاده افزود: تاکنون ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای صاحبان ۴۷ طرح خسارت دیده ناشی از کرونا مصوب شده که متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شده اند .

جلسه نمایندگان عشایرشهرستان کنگاور با فرماندار کنگاور

فرماندار کنگاور گفت : عشایر محبوب خداوند هستند چرا که هم از مرز‌های ایران اسلامی حراست می‌کنند و هم با تولید و کارآفرینی چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت در می‌آورند.

خزایی گفت : به گفته امام راحل، عشایر ذخایر انقلاب هستند و مسئولان وظیفه دارند تا حد توان در صدد رفع مشکلات آنان برآمده و مسیر را برای تولید، زندگی و اشتغال آن‌ها فراهم کنند.

خزایی افزود: اگر چه این زندگی، دشواری‌ها و سختی‌های مربوط به خود را دارد، اما عشایر ثابت کرده‌اند که مانند کوه استوارند و همواره، همگام و همراه با امام امت بوده و برای رشد و تعالی کشور می‌کوشند.

او افزود : بررسی کمبود‌ها و رفع مشکلات شما خوبان حداقل کاریست که میتوانیم انجام دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.