لحظه دلهره‌آور نجات کودک در حال سقوط

کودکی که از طبقه چهارم آپارتمان به پایین سقوط کرده بود توسط یکی از همسایگان نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خطراتی که کودکان کم سن و سال را تهدید می‌کند، تنها رهاکردن آن‌ها در خانه است. کودکان به علت آنکه قدرت تشخیص موقعیت‌های خطرناک را ندارند ممکن است دست به اقداماتی بزنند که حتی تصور آن نیز سخت باشد.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک پسر بچه ۲ ساله چینی را هنگام سقوط از ارتفاع نشان می‌دهد. این پسر بچه که از طبقه چهارم آپارتمانی در شهر «هوای یان» واقع در استان جیانگسو به پایین سقوط کرده بود، توسط یکی از همسایگان نجات یافت. یکی از همسایگان پیش از برخورد این کودک با زمین توانست او را در هوا گرفته و جانش را نجات دهد. این ویدئو چگونگی نجات این کودک را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو کودک مذکور در حالی که از نرده بالکن طبقه چهارم به طرزی خطرناک آویزان شده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که این کودک نرده را رها کرده و به پایین سقوط می‌کند یکی از همسایگان با نام «لی» او را در هوا گرفته و جانش را نجات می‌دهد.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های چین این کودک توسط والدینش تنها در خانه رها شده بود و در حالی که درب آپارتمان بسته بود با بالا رفتن از پنجره اتاق خواب در این وضعیت خطرناک قرار گرفته بود. عکس العمل به موقع این مرد موجب می‌شود تا کودک از یک آسیب جدی جان سالم بدر ببرد. با این حال آقای لی در این حادثه از ناحیه شانه دچار کبودی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن
۰۱:۱۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
ما انسانها را خداوند با یک حادثه امتحان میکند ، ما انسانها وقتی خدا به ما نعمت بزرگی را اهدا میکند قدر آن را نمی دانیم ، یاد خدا را شاید کم بکنیم لذا خداوند ما را با سختی ها آزمایش میکند با سختی که دیگر او را فراموش نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
اونيكه بچه رو گرفت قهرمان اون شهره