کاربران به مناسبت روز #ازدواج نوشتند؛

آسمانی‌ترین پیوند عالم مبارک باد

به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، کاربران با انتشار توئیت‌هایی در فضای مجازی این روز را گرامی داشته و ازدواج آسان را توصیه کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز اول ذی‌الحجه، مصادف با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین  علی (ع) با بهترین و پاکدامن‌ترین بانوی دو عالم، در کشور ما ایران به نام روز عشق و ازدواج نامگذاری شده و فرصت بسیار مناسبی است برای جوانان تا با ازدواجی ساده و آسان از  این دو معصوم عزیز و بزرگوار الگوبرداری کنند.

پیوند حضرت فاطمه الزهرا (س) با امام علی (ع)، یکی از زیباترین و بااهمیت‌‌ترین مناسبت‌های تاریخ اسلام است، که به دلیل زیبایی و سادگی با گذشت قرن‌ها همچنان زنده و تأثیرگذار مانده و جوانان زیادی آرزو دارند زندگی خود را بر پایه معیار و ملاک‌های عزیزترین کسان خدا بنا نهاده و زندگی عاشقانه خود را آغاز کنند.

کاربران نیز به مناسبت این روز مبارک و همچنین ترویج ازدواج آسان، توئیت‎هایی را در فضای مجازی منتشر و علاوه بر تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)  از جوانان خواستند شرایط حاد اقتصادی را در امر ازدواج جلودار خود ندانند و با استفاده از شرایط سخت کرونایی در حالی که چاره‌ای جز برگزاری ازدواج ساده نیست، در آسان‌ترین حالت ممکن آغاز پیوند خود را رقم بزنند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آغاز عاشقانه زیباترین و ساده‌ترین پیوند جهان

آغاز عاشقانه زیباترین و ساده‌ترین پیوند جهان

آغاز عاشقانه زیباترین و ساده‌ترین پیوند جهان

آغاز عاشقانه زیباترین و ساده‌ترین پیوند جهان

.

..

.

.

 

.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.