مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:

۷۵ درصد از طرح جامع پدافند غیرعامل سمنان تدوین شد

ایرج کارخایی گفت: تاکنون ۷۵ درصد از طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان تدوین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در دیدار با معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری با بیان اینکه تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان باوجود کمبود اعتبار‌ها از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است گفت: تاکنون ۷۵ درصد از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل انجام شد و تدوین ۲۵ درصد باقی‌مانده در سازمان پدافند غیرعامل کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه بر اساس زمان‌بندی تا ۲۰ مرداد سال جاری تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان به پایان می‌رسد تصریح کرد: بعد از آن فرایند ابلاغ این طرح انجام می‌شود و باید نسبت به اجرای دستورالعمل‌های آن اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه استعلام‌های پدافند غیرعامل در ارتباط با اجرای طرح‌های اقتصادی، عمرانی به‌روز است اضافه کرد: کارشناسان این اداره کل در کمترین زمان ممکن به نامه‌های ارسالی پاسخ می‌دهند.

کارخایی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، کمبود نیروی انسانی است که نسبت به رفع این مشکل اقدام‌های لازم انجام می‌شود افزود: آموزش دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل به‌طور جد در دستور کار است.

فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه توجه ویژه به پدافند غیرعامل از ایجاد بحران در بخش‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی و عمرانی جلوگیری می‌کند و باید با رویکرد هوشمندانه به پدافند غیرعامل نگاه اصولی داشت گفت: پدافند غیرعامل نقش حیاتی و مهم در مقابله با انواع تهدید‌های احتمالی دارد و نگاه برای تقویت این بخش هوشمندانه باشد.

او بابیان اینکه اجرای طرح‌های آموزشی برای هم‌گرایی کارکنان مجموعه‌های مختلف اداری در اولویت بوده و طرح‌های کاربردی و آموزشی برای به‌روز بودن کارکنان به‌طور مستمر در دستور کار اداره کل پدافند غیرعامل استانداری باشد ابراز داشت: محدودیت‌هایی در جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، اما با باز تعریفی جدید می‌توان از نیروی‌های انسانی به شکل بهینه‌تری بهره برد.

منصوری افزود: ارتقا انگیزه و فرهنگ‌سازمانی از شاخص‌های مهم برای بهره‌وری نیروی انسانی در هر دستگاه‌های اجرایی است و بنده نسبت به اجرای شایسته‌تر این اصول مدیریتی تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار