تکمیل زیرساخت های بازارچه تیله کو

فرماندار سرپل ذهاب گفت: زیرساخت‌های بازارچه تیله‌کو ازجمله اجرای ییش از ۱۳ کیلومتر فیبر نوری و تأسیسات آب و برق تکمیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در بازدید از بازارچه مرزی تیله‌کو گفت: زیرساخت‌های عمرانی از جمله راه، جاده، محوطه سازی و همچنین زیرساخت مخابرات با اجرای ییش از ۱۳ کیلومتر فیبر نوری، تأسیسات آب و برق و ابنیه‌های گمرکی و انتظامی، بارانداز‌ها، باسکول و ساختمان اداری در بازارچه تیله کو با اعتباری بالغ بر چهل و پنج میلیارد ریال در سال ۹۷ و ۹۸ با هدف فعالیت مجدد بازارچه تیله کو اجرا و راه اندازی شده است.

او در ادامه افزود: تراکم جمعیت مرزنشینان و حضور پر پتانسیل و حائز اهمیت بازرگانان، تاجران، پیله وران منطقه با بیش از هشت شرکت تعاونی مرزنشینان در قالب جمعیت ۲۸ نفری مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلومتر از مرز اهمیت بازگشایی مرز تیله کو را برای ما دوچندان کرده است.

در این بازدید نماینده اداره کل اتحاد میهنی اقلیم کردستان عراق و نماینده اتاق بازرگانی اقلیم، محمدی رئیس اتاق تعاونی مرزنشینان استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار