تبدیل شبکه سیم برق به کابل خودنگهدار در قروه

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از تبدیل بیش از ۳ هزار متر شبکه سیم برق به کابل خودنگهدار در قروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه از تبدیل ۳ هزارو ۲۱۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ناحیه منفصل شهری (قلعه) این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال خبر داد.

میمنت آبادی بیان کرد: اجرای پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار با هدف کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش ضریب پایداری خطوط برقرسانی، پیگیری از سرقت شبکه و انرژی، اصلاح آرایش شبکه و زیبا سازی مبلمان شهری، افزاش ایمنی در محیط کارو تسریع در روند اجرای خاموشی‌های ناخواسته در ناحیه منفصل شهری قلعه شهرستان قروه به بهره برداری رسید.

او افزود: با بررسی‌های بعمل آمده و برآورد انجام شده نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه سیم مسی فشار ضعیف و تبدیل آن به کابل خودنگهدار ضمن حل مشکل ضعف ولتاژ، کاهش خاموشی‌های ناخواسته به دلیل عوامل جوی نامساعد، پاره شدن سیم‌های مسی به دلیل انشعابات غیرمجاز و عمدتا”تغییر ساختار شبکه در شهر‌ها و روستا‌ها و جابجایی پایه‌های داخل سواره رو‌ها را به همراه دارد.
مدیر توزیع برق شهرستان قروه خاطر نشان کرد: از دیگر مزایای تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار، کاهش هزینه شاخه زنی در مناطق مشجر، کاهش تلفات با از بین رفتن جریان نشتی در درختان و تجهیزات و کاهش خطر آتش سوزی در مناطق مشجر و جلوگیری از تخریب محیط زیست و مرگ حیوانات نام برد.

میمنت آبادی در پایان یادآور شد: با تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهداراز تحمیل ضرر و زیان به شرکت توزیع و همچنین از مشکلات خاموشی‌های ناخواسته و ایجاد نارضایتی مشترکین جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: صنعت برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.